Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Klopt, had Lennert ook al geconstateerd:

:shushing_face:

1 like

morgen deze dragen

16 likes

Heel mooi Richard!

1 like

Voor de sleutelaars zag ik deze shop met veel SU uurwerken. Voornamelijk voor de onderdelen handig denk ik
https://www.ebay.nl/str/vntwatchcollectible?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=1346-175129-2357-0&ssspo=kQKZDC_aT4W&sssrc=3418065&ssuid=OrMcurUfQra&widget_ver=artemis&media=COPY

5 likes

Leuk winkeltje Bill, die heeft wel heel veel liggen. Komt geen eind aan. Denk graag in beelden en zie dan z’on stoffig kamertje in Bulgarije voor me, vol met laden kasten, oud mannetje die dan blij is een EBay bestelling te ontvangen en gaat zoeken in al die laden dat precies dat onderdeeltje of horloge wat je hebt besteld. In een papieren zakje om er vervolgens mee naar het postkantoor te sloffen. En dat allemaal voor gemiddeld €30,00 en de portokosten. Hulde.

6 likes

Denk dat het deze gaat worden bij de paaslunch vandaag. Als de conversaties inhoudelijk minder tot de aandacht gaan spreken heb ik hiermee altijd nog een fantastische afleiding. Lekker even wegdromen in het beeld van de Sturmanskie 3133.

16 likes

Dank voor het delen Bill :+1:
Vrolijk pasen allen
image

6 likes

Fijne pasen iedereen

13 likes

Handig! Die moet ik onthouden om op te slaan op de computer. In de app kan je blijkbaar niet eens zoeken op verkopers. :man_facepalming:

Het is mijn top horloge allen het opwinden is lastig ) & de 1190 is ook een top horloge

11 likes

De Sekonda van Bill.

Hieronder een verslagje en poll

17 likes

Met een andere bezel en een shark mesh vind ik deze ruige jongeh helemaal af :slightly_smiling_face:

16 likes

Goedenmorgen allen ,vandaag de 3133 poljot sturmanski.

16 likes

Foto kan zo door naar de fotochallenge. :wink:

1 like

Mooie week weer mensen!

15 likes

Goed idee! :grin::+1:

3 likes

Stralend in de zon!

13 likes

Echt een heerlijk stoere Vostok! ik heb zojuist een shark mesh voor m’n 420 ScubaDude besteld, eens kijken hoe dat staat en draagt.

3 likes

Heeeeeeel lang geleden dat ik deze hier heb laten zien.

10 likes

Is dit een Rus?