Klopt, had Lennert ook al geconstateerd:
Heel mooi Richard!
Voor de sleutelaars zag ik deze shop met veel SU uurwerken. Voornamelijk voor de onderdelen handig denk ik
https://www.ebay.nl/str/vntwatchcollectible?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=1346-175129-2357-0&ssspo=kQKZDC_aT4W&sssrc=3418065&ssuid=OrMcurUfQra&widget_ver=artemis&media=COPY
Leuk winkeltje Bill, die heeft wel heel veel liggen. Komt geen eind aan. Denk graag in beelden en zie dan z’on stoffig kamertje in Bulgarije voor me, vol met laden kasten, oud mannetje die dan blij is een EBay bestelling te ontvangen en gaat zoeken in al die laden dat precies dat onderdeeltje of horloge wat je hebt besteld. In een papieren zakje om er vervolgens mee naar het postkantoor te sloffen. En dat allemaal voor gemiddeld €30,00 en de portokosten. Hulde.
Denk dat het deze gaat worden bij de paaslunch vandaag. Als de conversaties inhoudelijk minder tot de aandacht gaan spreken heb ik hiermee altijd nog een fantastische afleiding. Lekker even wegdromen in het beeld van de Sturmanskie 3133.
Dank voor het delen Bill
Vrolijk pasen allen
Handig! Die moet ik onthouden om op te slaan op de computer. In de app kan je blijkbaar niet eens zoeken op verkopers.
Foto kan zo door naar de fotochallenge.
Goed idee!
Echt een heerlijk stoere Vostok! ik heb zojuist een shark mesh voor m’n 420 ScubaDude besteld, eens kijken hoe dat staat en draagt.
Is dit een Rus?