Hoe is het met de verbouwing Bill , je kan ze niet meer kwijt of wel!?
Blijft een bijzondere Vostok!
Tof duo Bill!
Wouw wat goed @BroederBill, is het na lang koesteren toch gelukt. Setje rood geel gebroederlijk bij elkaar in jouw vitrine. Gefeliciteerd!
Die lume is inderdaad gaaf Folkert; ook al houdt ie niet lang.
Merk trouwens wel dat met het tempo waarin de Vostoks eruit vliegen het bij mij wel een beetje begint te knagen. Dat ‘rauwe’ wat die Vostoks hebben is wel uniek hoor in de horlogewereld. Mis mijn ‘honeys’ wel.
Wat mij deugd doet is dat @Jos, Bill @BroederBill, Friso @Plees zo happy zijn met hun aanwinsten. You happy, me happy zullen we er maar van maken.
Geniet ervan. Jij bent degene op HF die recht heeft op dit horloge.
Met liefde en zorg voor je ingepakt Bill.
Zachte kussentjes om het doosje te beschermen, de originele stalen band in het plastic zodat het horloge weer compleet is en de kanariegele Archer band omdat ie op dit horloge gewoon hoort. Kon hem bij het inpakken er niet vanaf halen…
Moet zelf nu op zoek naar zo’n gele Archer band
Ik weet hoe het voelt een vostok weg te doen. Het scheelt idd als je weet dat de ander het zal koesteren. Ik waardeer het dat je me het gunde. Ik heb me eerlijk gezegd nog nooit verdiept in horlogebanden. Nu dus wel… Dat wordt nog een ding ben ik bang, als ik van mijn 15 horloges nieuwe banden ga kopen…
Mooi Bill!
Was er ook niet een blauwe en groene uitvoering?
15… dat is wat, 10% van je collectie?
Ik dacht dat ik de blauwe had maar dat was een amfibia. Groen weet ik niet. Heb ik nog nooit gezien. Die blauwe hou ik in de gaten. Als Tony er klaar voor is dan zie ik hem wel voorbij komen op HF. Het viel me op dat mijn rode ook een datum indicatie heeft met rode cijfers. Die gele heeft geen datum(wat ik prettiger vindt)
Hé Bill. Verrassende foto.
Hier is de mijne nog eens van afgelopen augustus.
Was even zoeken, maar dan heb je ook wat.
Mooi man, die blauwe.
Weer wat te wensen.
Iemand enig idee waarom de insignes op verschillende plekken zitten. Komt dit door de plaatsing van wel of geen datum raampje?
Ik denk het wel. Tenminste, bij mij ( alletwee zonder datum) zitten ze op dezelfde plek , kijk maar hier net boven.
Zie ook de blauwe van @Zuid net even hoger.