Hele mooie Boctok geworden. Super gedaan. Slim die gekleurde lume wijzers. Heb je er verf doorheen gemengd? Vind die bezel wel heel erg leuk erbij passen. Fraai met die lume dot on top. Waar heb je die vandaan? Dat is toch altijd wel tof met die Boctok kalibertjes, je scharrelt wat defecte occasions bij elkaar, frist alles weer lekker op en je maakt er weer een perfect lopend uurwerkje van.
Neen DirkT heb gewoon heel veel blauwe lume gebruikt uit een ali setje.
De bezel heb ik ooit gekocht op uhrforum en als ik het me nog goed herinner kwam dielang geleden van bij VOSTOK24.
Ook toevallig, bijna al mijn Russische horloges komen uit Roemenië
Heerlijke mod!
Wat een toffe GMT! Mooie kleuren combinatie.
Ja inderdaad, dat goud geel van de wijzers komt ook terug in de bezel. Heel mooi!
Ik ben constructie bankwerker lasser nog 2 twee dagen per week werkzaam ,waar van de derde dag dat ik les geef
Lekker doorgaan Richard!
Les geven stop mee op vrijdag met juni examens voor bij ,dan werk ik enkel nog de maandag en de dinsdag ik denk nog en jaar ,dan willen wij gaan genieten in Hongarije ,niet we er gelijk gaan wonen
Mooi vooruitzicht!
kijk je wel uit voor je polsen als die messen los raken
Zeg dat wel! Ik heb ze in een kartonnen doosje gestopt en bij grofvuil. Was te gevaarlijk in de gereedschap bak. En toch niet meer nodig.
Heeft die ook opknappers
ik gaan van juni mee doen met vostok vrijdag
Hier kun je ook wel eens iets wegplukken
https://aukro.cz/lenovo-legion-y920-17ikb-17-3-full-hd-ips-mechanicka-rgb-klavesnic-7019579983
het is mooi horloge top ik zou het je niet na doen