Ik moet eerlijk gezegd zelf toch even wennen aan het zwart bij het blauwe.
Deze is even op proef.
Ik zat zelf te denken aan dezelfde als op de gele, maar dan de blauwe versie natuurlijk.
Gave trio Eddie.
Goed idee, vind dat een mooie combinatie. Doe dan meteen die rode ook, ik weet dat dat een origineel Vostok bandje is maar het ziet er een beetje goedkoop uit t.o.v. het horloge dat er echt mooi en stoer uitziet. Het rood van het horloge knalt er echt uit en het bandje is heel vaal. Soort Trabant bandje op een Ferrari horloge Met zwart met een rood accent heb je mooi contrast.
Fantastisch idee.
Is het meteen een uniek trio.
Bedankt
Besteld.
Eén Vostok is geen Vostok…
Dit is het begin van een nieuwe verslaving, let maar op
Pff ja waarom ook niet
Tsja, lastig. Allebei mooi. De NATO kleurt er toch wat mooier bij dacht ik. Of een blauwe rubber band?
Maar blijven mooie combinaties!
Update, lees nu over de laatste banden bestelling. Heel goed! Ben benieuwd naar de foto’s!
Je hebt ook wel meteen een heel fraai exemplaar gekocht! Tof horloge!
Deze telt wel bijna voor twee vind ik.
Mwa, je ontdekt ook wel minpunten op den duur. Ik vind ze leuk maar er is nog zoveel anders leuks op de markt.
Goed samen gevat! Veel plezier er mee!
Thanks, het is een tweedehandsje en tevens ook een mod (bezel en geborstelde kast), maar de stijl sprak me erg aan
Supermooi ding! Ik heb die wijzerplaat ooit gekocht, maar dan in de sandwich variant, past niet in mijn horloge want te dik (als iemand hem wil?). Mooie bezel zit er ook op, tophorloge.
welk uurwerk gebruik je? Om een sandwich dial te laten passen (omdat de plaat te dik is) moet je een 2414 uurwerk gebruiken en hiervan de datum complicatie weghalen! Zo win je hoogte in de kast.
Tegenwoordig gebruiken ze die gefreesde kronen. Dat is mooier dan de oude variant met dat geperste “blikken” kapje dat er vroeger overheen zat. 80 er 90 er jaren. Ook heb je ze met een Boctok B er in gegraveerd. Die zet ik er soms ook op.
Oud type kroon.
Gegraveerde kroon.
Bij bestellen op de lengte van de stem letten. Er zijn 3 lengtes meen ik, afhankelijk van model kast natuurlijk.
Er zit een 2415B in, dus dat lukt niet.
voor 5,00 euro gekocht op de koningsdag.