Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

De Luch vandaag.

13 likes

Waar is die kroon op links eigenlijk voor? Al een paar keer met een scheef oog naar gekeken naar ik kan zo gauw niks verzinnen behalve een 2e veer of interne bezel.

Wow! Dàt is een goede deal geweest zeg!

Voor het verstellen van de interne bezel!

1 like

Zekers, deze was origineel. Bij een servicebeurtje een ander wijzertje gehad En de opwindknop was een vermoeden vanwege de kleur.

2 likes

Goed afleesbaar tijdens het rijden ook. :ok_hand:

15 likes

Past prima bij de haven! :+1:

1 like

deze weerom het is een
mooi horloge

16 likes

weer een boek gekocht totaal geen idee wat hier staat beschreven.

5 likes

Schrijver: Alexander Griboedov
(Nooit van gehoord, sorry)

Uitspraak van de titel is “Gore ot uma”. Google vertaald het in Russisch als: “Wee van Wit.”
Bijzondere titel.?? :thinking:

Moet zijn volgens Wikipedia,
“Aleksandr Gribojedov
(Toneelschrijver en diplomaat”) niet zomaar iemand dus.

En dit boek is
Gore Ot Ouma: A Comedy
(Een komedie dus. Kan geen kwaad. :grin:)

Maar als ik het op Bulgaars zet komt er iets beters uit de titel,
Namelijk “uit het hart”.
Dat zal het dus zijn.

1 like

Dat zie ik wel vaker op eBay, en ik heb de indruk dat dergelijke advertenties voor grotere bedragen de deur uit gaan dan advertenties die -zeg maar wat- op een startprijs van 250 worden ingezet. Misschien dat er een soort “biederscompetitie” wordt getriggerd. Zelf zou ik het niet snel aandurven, zou toch mikken op de zekerheid, maar vanaf €1,- starten is niet perse een garantie voor een lage eindprijs.

1 like

Vandaag maar eens beginnen met the New lady in bleu.

20 likes

Ik vond automatisch bieden in ebay een prima methode. Leuke horloges mee gescoord. Denk goed na over je maximum natuurlijk. En start zo laat mogelijk. Tiental seconden voor de eindtijd. Anders drijf je zelf de prijs op.

1 like

De nieuwe 31659. Hopen dat de bestelling met bandjes er snel is :sunglasses:

21 likes

Jaa! En dan balen omdat je met 0,50 of 1,00 overboden bent en dus “verloren” hebt :grimacing: Alsof je er nét naast grijpt, maar wie weet heeft de winnende bieder wel 150,- meer geboden :man_shrugging:

1 like

Ja klopt. Maar had ook eens het omgekeerde. Achteraf toch meer betaald dan ik van plan was. En eens een 2e kans gehad op een vintage Seamaster. De winnaar liet hem gaan. Toen mocht ik hem voor mijn bod. Eerst blij. Later bleek het een repaint dial te zijn. Had ik maar bedankt. :grin:

https://www.horlogeforum.nl/t/bells-of-taize/452659

Even onze grote vriend Bill een hart onder de riem steken!

5 likes

Zo is ze gisteren binnen gekomen.

Maar wat vinden we hiervan?

20 likes

Ook niet mis! Maar ik zou toch de NATO houden.

3 likes

Veel beter! Weg met die NATO, of anders in elk geval een zwarte, dit is echt teveel blauw.
Dat blauwe stiksel doet het 'm… lekker stoere duiker combi.

3 likes