Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Zie antwoord Eddie. :wink:

2 likes

De goudgele rakkers smaakte erg goed gisteren in Nijmegen. Vandaag dus rustig uitbrakken met de scuba dude om de pols.

16 likes

Een hele fijne Vostok Friday iedereen .

Met de heerlijke dude om :smiley:

14 likes

Ik ben een dag te laat. Dan maar Vostok Zaterdag :grin:

18 likes

Vandaag na het werk mijn eerste Vostok nog eens omgegespt.
Blijft een leuk ding.

17 likes

Nieuw bandje om de Poljot.

16 likes

OKEAH time

24 likes

:ok_hand:t3::blush:

1 like

Nu ook al Vostok kopieën uit China op AliExpress :see_no_evil:

1 like

Eigenlijk is dat niet zo gek, volgens mij laten ze een groot deel van de onderdelen (vooral van de nieuwere types) al in China maken. Wel spijtig.

1 like

Deze lag voor de grijp bij het opruimen van de hobbykamer/kantoor

13 likes

Niet eens ‘veel’ goedkoper.

2 likes

Nog even in de avondzon.

15 likes

Geef mij maar de echte Vostok Panerai :wink::grin:

1 like

Ja toch, geldt voor alle merken zou ik zeggen. Alleen orgineel! :grin:

5 likes

Zo, wie is de gelukkige voor deze prijs? Een originele Okeah zojuist op ebay verkocht. Ik twijfelde even, maar mijn vinger maar niet op het bieden knopje gezet.

IMG_8339

2 likes

Ik niet Hans, anders viel er altijd over te praten. :wink:

“Komandirskie” is dat niet wat vreemd? Ik koppel die benaming meestal aan Vostok, maar weet ook niet alles.

1 like

Inderdaad vreemd. Maar de verkoper uit Duitsland wist duidelijk niet wat hij aan het doen was. Starten met €1 zonder reserve. Ik heb de plaatjes goed bestudeerd. Alleen de opwindknop was niet van RVS. De secondenwijzer was een chronominuut wijzer. En de chronowijzers hadden een opknapbeurtje nodig (netjes rood maken). Verder origineel. Maar ja, ik houd mij aan mijn max.

1 like

Ik had hem ook gezien, maar blijf nog bij de paar 10tjes categorie. Draag op een Casio na alleen horloges die ik zelf uit elkaar heb gehaald. Ben nog niet toe aan chronografen.

1 like

Vreemd, voor die prijs.

Ok, ja… Dus samengeraapt maar verder wel origineel? :grin:

Mijnenveld, Okeahs. Heb ook erg lang gezocht naar eentje waar ik geen twijfels over had.