Zie antwoord Eddie.
De goudgele rakkers smaakte erg goed gisteren in Nijmegen. Vandaag dus rustig uitbrakken met de scuba dude om de pols.
Eigenlijk is dat niet zo gek, volgens mij laten ze een groot deel van de onderdelen (vooral van de nieuwere types) al in China maken. Wel spijtig.
Niet eens ‘veel’ goedkoper.
Geef mij maar de echte Vostok Panerai
Zo, wie is de gelukkige voor deze prijs? Een originele Okeah zojuist op ebay verkocht. Ik twijfelde even, maar mijn vinger maar niet op het bieden knopje gezet.
Ik niet Hans, anders viel er altijd over te praten.
“Komandirskie” is dat niet wat vreemd? Ik koppel die benaming meestal aan Vostok, maar weet ook niet alles.
Inderdaad vreemd. Maar de verkoper uit Duitsland wist duidelijk niet wat hij aan het doen was. Starten met €1 zonder reserve. Ik heb de plaatjes goed bestudeerd. Alleen de opwindknop was niet van RVS. De secondenwijzer was een chronominuut wijzer. En de chronowijzers hadden een opknapbeurtje nodig (netjes rood maken). Verder origineel. Maar ja, ik houd mij aan mijn max.
Ik had hem ook gezien, maar blijf nog bij de paar 10tjes categorie. Draag op een Casio na alleen horloges die ik zelf uit elkaar heb gehaald. Ben nog niet toe aan chronografen.
Vreemd, voor die prijs.
Ok, ja… Dus samengeraapt maar verder wel origineel?
Mijnenveld, Okeahs. Heb ook erg lang gezocht naar eentje waar ik geen twijfels over had.