Even met een vijltje ontbramen, komt de levensduur van je banden ten goede.
Zou dit in basis een 090 kast zijn die ze op de freesbank leggen en de lugs er in freezen? Vandaar de scherpe kanten ook misschien?
Weet niet of de basis maten van de kast gelijk zijn, hoeft natuurlijk niet.
Het is een 170, meer weet ik er niet van. Alle randen zijn scherp. Ook de plek waar de achterzijde in valt. Die sloopt de band. Valt weinig aan te doen zonder de kast te beschadigen. Ik heb al een 110 verprutst dus ik blijf eraf.
De Casio’s en Corgeuts van AliExpress zijn beter afgewerkt. Maar de Panerai is toch mijn favoriete Vostok nu.
Enfin, nu zijn er weer eens een paar “niet Russen” aan de beurt om te dragen.
Ik was altijd benieuwd hoe de bijgeleverde bracelet zou staan op mijn Strela …
Na wat knutselen de band erop gekregen , de band gaat net over me hand en het horloge zit dan iets wat ruim om de pols .
Ik vind de bracelet op het horloge wel mooi staan , het geeft een hele andere uitstraling , vergeleken met een leer bandje .
Ik vind het een heel mooi combinatie!
Drie dagen later en de Komandirskie heeft een heerlijk comfortabel zittende nieuwe strap, met dank aan @Omega_73! En aangezien op de eerste foto er veel te veel fijne krasjes op het glas zaten, meteen maar de intussen aangekomen PlexiRevive van @vintage.view eens een poging gegeven. Eerste impressie: huh, dat spul is wel erg vloeibaar. Tweede impressie: hm, dat polijst wel goed weg zo. Eindimpressie: holy cow, topspul
En denken dat dit een beestje uit 1979 is dat eens aan de pols altijd aan blijft tot slapengaan, zij het op de moto, op het strand, in zwembad of in zee. Vostok
Staat hem goed Lennert!
Ik zit hier rustig koningsdag te evalueren, tv net uit, en hoor een klikje.
Zal toch niet…ja hoor, bij mijn SE versprong net de datum naar 3.
(Stond dus op 2. )
Schitterend moment voor een liefhebber van mechaniekjes!
Mooi op tijd om iedereen een fijne Vostok Vrijdag te wensen!
Maar je hebt het dus niet zien gebeuren?
Helaas.
Maar wel opmerkelijk, ik lette er helemaal niet op en hoorde het wel.
Maar… koningsdag is toch niet op de 2e?