Dit dus.
Er is waterbestendig leer Lennert
Jaha, Cordovan van €100+ per bandje
Maar toch eens rondkijken voor iets anders. Misschien canvas ofzo
Netjes
Haai zou moeten kunnen zwemmen.
Ja, jij hebt me ooit getipt over haaien leer.
Gevoerd met kalfsleer, ik vrees ervoor.
Zou toch iets functioneel/militair erop willen. Blijft een Komandirskie met tank tenslotte

Ja, jij hebt me ooit getipt over haaien leer
Ja, dat is waar ook.
Maar ik zou het toch niet riskeren, te zwemmen met zo’n mooi bandje.
Groene nato staat hem goed en geen probleem met water.
De rechtse had een soort heel dikke NATO. Die zat zeer comfortabel en beetje zacht. En niet zo flodderig als die dunne na een aantal keren dragen.
Toch ben ik nooit een echte fan geworden van nato. Wanneer ik echt ga zwemmen met horloge, dan neem ik een rubber bandje.

Wanneer ik echt ga zwemmen met horloge, dan neem ik een rubber bandje.
Ik ook, maar dan FKM of siliconen. Heb nu een AliExpress “Barton Elite” op de Panerai en dat bevalt goed. Zacht bandje en het eerste stukje naast de bandpen is een beetje meegebogen zodat ie mooi om je pols ligt. Deze bandjes, welke volgens reviews nauwelijks onderdoen voor het origineel, kosten nog net geen €6.
Ze zijn er in heel veel kleuren en de 2e “keeper” heeft een soort vergrendeling waardoor hij er niet afschuift.

De rechtse had een soort heel dikke NATO. Die zat zeer comfortabel en beetje zacht. En niet zo flodderig als die dunne na een aantal keren dragen.
Ziet er inderdaad goed uit. Weet je nog waar die vandaan kwam?

Wanneer ik echt ga zwemmen met horloge, dan neem ik een rubber bandje.
Ik wissel maar zelden bandjes, teveel gedoe met 2 (en straks 3) stuks nageslacht rondom. En ik vind het idee wel tof om het horloge as-is gewoon overal te dragen, of het nu zand, zee of kantoor is

Ziet er inderdaad goed uit. Weet je nog waar die vandaan kwam?
Ja uit Engeland. Zat op die 2e hands Amphibia. Dus helaas weet ik niet waar die gekocht is.
Kan wel even kijken of ik hem nog heb. Nooit meer gebruikt. Stuur anders maar even een pb.

straks 3) stuks nageslacht rondom
Dan moet je inderdaad een makkelijk horloge om hebben en zonder scherpe randen. Ik zit inmiddels in de fase dat er na- nageslacht aankomt
Netjes!
Na een hele dag siliconen toch weer even op leer. Voelt toch fijner op je huid zo’n natuur product.
Alleen is de Panerai wel een banden sloper. Verder is ie echt super!
Zo scherp je kan je bijna ermee scheren.

Zo scherp je kan je bijna ermee scheren.
Deze Vostok kast blinkt inderdaad niet uit door afwerking. Maar toch ben ik dol op dit horloge.