Ik doe ook mee op Vostok vrijdag met mijn trouwe Cardi Vostok aan het werk
Verveeld nooit , mooi horloge !!!
Jongens, het is heel simpel. Bill wil vandaag de maanstand in de gaten houden en op tijd zijn voor zijn Suikerfeest.
En dat allemaal op Boctok vrijdag. Ben een beetje laat, kneiter druk gehad op het werk. Nu lekker vakantie. Drie x raden waar naar toe als ik deze Lumi bikkel uit de vitrine haal.
Ik wil dat bandje nog wat beter zien. Kan dat?
Een keer wel.
Moet nu gaan werken.
Lekker stukje hardlopen met de scuba als timer, Erik?
Heb je het vostok gespje overgezet? Of kun je hem zo bestellen?
Geen idee. Is tweedehands met het horloge meegekomen.
https://meranom.com/en/amphibian-classic/straps/silicon-strap-anti-dust-20mm-red.html
At your service,
maar even uitverkocht.
Voor het hardlopen heb ik het lelijkste horloge in mijn verzameling: Een Garmin FR235.
Snap ik, scheelt ook gewicht!
Poep
Met het nageslacht naar het zwembad op zondagnamiddag. De Komandirskie mee in het sop.
Ik dacht zijn NATO te vervangen door een exemplaar in leer maar dan is water een minder goed idee gok ik
Slecht idee voor standaard leer…
Ja, vrees ik ook voor. Klote is dat bij de standaard vinyl NATO die er nu op zit, een knoopje in het stiksel nét op een irritante plek op de pols zit. Dus comfortabel zit die niet. Rek-straps ben ik niet zo’n fan van dus op zoek naar een andere oplossing - NATO staat anders wel top op dat ding.
Ik gebruik enkel Single Pass NATO, dat scheelt rommel en een paar stiksels en metaal…