Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Ik doe ook mee op Vostok vrijdag met mijn trouwe Cardi Vostok aan het werk :ok_hand:

17 likes

Verveeld nooit , mooi horloge !!! :ok_hand:

5 likes

Jongens, het is heel simpel. Bill wil vandaag de maanstand in de gaten houden en op tijd zijn voor zijn Suikerfeest.
En dat allemaal op Boctok vrijdag. Ben een beetje laat, kneiter druk gehad op het werk. Nu lekker vakantie. Drie x raden waar naar toe als ik deze Lumi bikkel uit de vitrine haal.

15 likes

Ik wil dat bandje nog wat beter zien. Kan dat?

Ik wens iedereen een heel goed weekend :beers:

15 likes

Een keer wel.
Moet nu gaan werken.

3 likes

Lekker stukje hardlopen met de scuba als timer, Erik? :blush:

1 like

At your service.

9 likes

Heb je het vostok gespje overgezet? Of kun je hem zo bestellen?

2 likes

Geen idee. Is tweedehands met het horloge meegekomen.

1 like

https://meranom.com/en/amphibian-classic/straps/silicon-strap-anti-dust-20mm-red.html

At your service,
maar even uitverkocht. :blush:

4 likes

Voor het hardlopen heb ik het lelijkste horloge in mijn verzameling: Een Garmin FR235.

2 likes

Snap ik, scheelt ook gewicht! :wink:

Poep

1 like

De Agat Zlatoust net omgegespt.

15 likes

Geen Vostok vandaag…

20 likes

Met het nageslacht naar het zwembad op zondagnamiddag. De Komandirskie mee in het sop.

Ik dacht zijn NATO te vervangen door een exemplaar in leer maar dan is water een minder goed idee gok ik :thinking:

10 likes

Slecht idee voor standaard leer…

Ja, vrees ik ook voor. Klote is dat bij de standaard vinyl NATO die er nu op zit, een knoopje in het stiksel nét op een irritante plek op de pols zit. Dus comfortabel zit die niet. Rek-straps ben ik niet zo’n fan van dus op zoek naar een andere oplossing - NATO staat anders wel top op dat ding.

Ik gebruik enkel Single Pass NATO, dat scheelt rommel en een paar stiksels en metaal…

2 likes