Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Wist ik ook niet. Sthurmanskie heeft veel verschillende uurwerken gebruikt. Ook Poljot. Maar dat veranderd de zaak denk ik Joris. Ronda is Zwitsers en vrij algemeen lijkt mij. Dan misschien toch gewoon in Nederland laten repareren?

2 likes

Idd die hebben geen onderdelen, en zeker nu niet meer je ken nog geen eens wat in voeren ,ik heb zelf nog een 2209 kaliber liggen en wat kronen en er zijn een aantal onderdelen naar Dirk geschonken

1 like

afbeelding

Drie keer raden waar jullie deze kunnen vinden… :smile:
Soms moet een mens zijn verzameling weer wat opschonen, allemaal goed lopend en in strakke staat! Oh ja, not to mention scherp geprijsd.

10 likes

Dat gaat niet uit Rusland die ervaringen heb ik ,er zal ook wel eens iemand door de mazen van het net heen glippen .

1 like

Wat is is beter kaliber 2209 of de 2409 ?

Wist niet dat je in de buurt van Utrecht zit. Wil met alle genoegen je helpen hoor. Stuur anders een PB als je iets wilt afspreken.

1 like

Dit is pas een Russische Quartz. Een van de eerste! Ontwerp en productie was zo kostbaar dat dit horloge onbetaald werd voor de gewone Rus. Was uitsluitend bereikbaar voor de beter gesitueerde in de Sovjet Unie.

14 likes

Hoe dingen kunnen lopen. Collega kocht vorig jaar een Boctok bij Peter Arms. Was met de uitvoering niet tevreden en kwam bij mij met het verzoek deze Boctok te voorzien van een nieuwe bezel, zicht backcase en RVS kroon. Vorige week kreeg ik een berichtje van hem dat de Boctok toch te weinig polstijd kreeg en hij er vanaf wilde. Had geld nodig voor een andere, nieuwe Seagull. Of ik interesse had. Kon hem toch niet laten lopen.

16 likes

Van begin ‘90.

16 likes

Dat begrijp ik heel goed! Echt een fraaie Vostok!

1 like

Licht er vooral hoe goed de service is en de afstelling. 22xx serie is ouder en eenvoudiger dan de 24xx serie.

Vind persoonlijk de 22xx serie leuker om aan te werken.

3 likes

En het is weer vrijdag…

15 likes

Rise and shine.
Op de nieuwe Vostok vrijdag voor de eerste keer de nieuwste loot aan mijn Vostok stam.
Fijne Vostok vrijdag allemaal.

17 likes

Goede morgen, ik heb nu juist mijn oudste cccp Vostok om de pols.
Ben altijd onder de indruk van de ragfijne opdruk, de groen blauwe tint en het super nauwkeurige lopen. Let even niet op de datum. :wink:
Fijne Vostok Vrijdag!

17 likes

Goedemorgen iedereen! Fijne Vostok vrijdag.

15 likes

Geen Vostok, wel de Šturmanskie. Met excuus voor het belabberde licht in de trein :smile:

15 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

15 likes

Daar hebben we totaal geen problemen mee! :blush::blush:

Dat is wel jammer, deze schoonheid verdient een mooie foto, zien we wel verschijnen straks toch? :grin:

Zeker :sunglasses:

20 likes

Je hebt onze dag helemaal goed gemaakt! :slightly_smiling_face: