Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

11 likes

Ja ik heb zijn zwarte broertje, is en blijft een bijzondere Vostok.

2 likes

Broertje van Folkert @fdpg1963 was binnen een half uur weg.

Ben langer met het maken van die advertentie bezig geweest. :joy:

Wil nu van de volgende drie advertenties maken. Nieuw, ongedragen, gaan voor € 95 per stuk weg.

Allemaal met Vostok 2415.01 automaat

Амфибия 170647
Амфибия 170927
Амфибия 170510

Iemand interesse?

7 likes

Maar die stond ook al een tijdje op mijn verlanglijstje :wink::slightly_smiling_face:

2 likes

Je bent er nog steeds happy-de-peppy mee?

2 likes

Ja ik ben er nog steeds heel happy-de-peppy mee! Vandaag ook weer de hele dag om de pols gehad. Wel is er deze week concurrentie bijgekomen van een onverwachte NA die je in mijn nieuwe avatar ook kunt zien. Uiteraard iets compleet anders…

1 like

Die variatie houdt het leuk Folkert. Voor elke mood, weer of festiviteit een horloge :wink:

1 like

Dat is snel! :grin:

2 likes

Soms moet je eens buiten de gebaande paden. :wink:

1 like

Ga je stoppen met Vostoks? :hushed:

2 likes

Ik heb de ‘Russen’ ruim 1 jaar niet meer gedragen.
Beetje mijn ding - vind het niet prettig ze te dragen nu.
Daarom doe ik alle 27 horloges weg.

4 likes

Ik heb hetzelfde probleem… maar doe ze nog niet weg…

3 likes

Gelukkig @marathonna, ben ik niet de enige. Vind het zonde van de horloges als ze helemaal niet lopen.

3 likes

Sinds een maand nu 1 Amphibia in bezit maar die heeft toch wel een bepaalde aantrekkingskracht.
Ik vermoed dat er eerder meer bij gaat komen dan dat deze vertrekt.

Vostoks vol met rode sterren, tanks etc. heb ik ook niks mee. Maar dat was altijd al zo. 16 maanden in militaire outfit was wel genoeg. 🫡

4 likes

Dan moet je even naar boven scrollen, staat nog wat moois… en die groene Panerai :yum::joy:

2 likes

Die groene ook :grin:

1 like

:blush: :smile:
Dat uitbreiden hoeft natuurlijk niet a la minute. Ik probeer impulsaankopen te vermijden…

Mijn eerste Vostokje is een aangename verrassing en ik ben er voorlopig niet op uitgekeken.

1 like

wel heeeeeeel snel van die bund afhalen hoor!

1 like

… 🫣 Die had ik er even aangezet om te zien hoeft lijkt. Andere bandjes lijken zo ielig…