Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Dan denk ik direct aan mijn ex Raketa. Die kon ik ook moeiteloos horen. En een prachtige zuivere heldere tik.

11 likes

Beschaafde tik

10 likes

Ik als leek zie idd geen verschil op de tekening laat staan op de horloges. De amerikaanse tegenhangers de laatste jaren zit toch wat meer verschil. F14, F16 en de JSF

18 likes

Het is leuk idd ik mag het niet op hangen in de keuken van Esther, in je kelder atelier Richard dat is het

2 likes

Zo is dat Richard, wij horen met onze hobbies in de kelder of op zolder :grin:

2 likes

Ik had model autootjes, en oude camera’s in een vitrine. Maar die werden niet geaccepteerd in de woonkamer. “Je hebt boven ruimte genoeg”. :grin:

(Ik heb ook weleens gedacht aan een oldtimer motor in de kamer. Maar daar maar niet over begonnen. :wink:)

9 likes

Океан tijd vandaag!

18 likes

Zo net binnen van mede hf lid @Raketa.
Hij is leuk.

18 likes

In de fotochallenge had je een perfecte foto, met de scherptediepte goed voor zowel horloge als gebouw. Heb je dat digitaal samengesteld of andere camera instellingen gebruikt? Maakt niet uit maar was benieuwd.

Als je echt iets bijzonders wilt, momenteel staan er twee Volna’s in het blauwe deel.

2 likes

Waren mij niet opgevallen. Met die fraaie fijn regeling van de balans. Goede tip!

een motor gaat wel erg ver

1 like

Je gaat toch ook niet beweren dat deze schoonheid niet in de kamer mag Richard. Hij lekt beslist geen olie. En ruikt heerlijk. Helaas al lang niet meer in bezit. :blush:

(Excuus voor off topic.)

Goed makertje :wink:

10 likes

Linnen Paketa

13 likes

Dank je wel voor de tip.
Zocht hier al een tijdje naar, blij dat het gelukt is. :wink:

2 likes

En voor een mooie prijs bij een uitermate betrouwbaar forumlid.

1 like

Jij kocht ze van Frans? Gefeliciteerd! Mooie uurwerken!

Off-topic: die Atlantic is ook fraai! Favoriet merk van mij. Je ziet ze weinig in Nederland.

1 like

Wel een mooie motor Jan ik heb ook motors gehad

1 like