Nog 1
De Scubadude op (Ali) Barton Elite voor €6. Dit wordt mijn vaste zwemhorloge, wil m’n mooie Panerai Vostok en Casio Duro niet in zout water hebben. Bovendien een bescheiden maar toch echte duiker, ik loop op het strand liever niet met een “kijk eens wat een dikke duiker ik om heb”.
Beauty in the sun. Wees er voorzichtig mee.
Geen Radioroom in de zin van luisteren naar noodsignalen. Ook niet nodig want die radiosignalen zouden de onderzeeër toch niet bereiken. Maar deze 24 uur klok is natuurlijk bijzonder praktisch als je niet kunt zien of het dag of nacht is. Heel mooie klok!
Sterker nog, onderzeeërs zijn vaak de oorzaak van het feit dat er tijd vrijgemaakt moet worden voor nood signalen.
Mooi klokkie
Dochter was boos vanmorgen. “Papa, geen horloge aan mag niet. Ik doe ook een aan. Jij moet die grijze met de luide tiktik. Hophop.”
Bazige mevrouw. Maar ik geef ze geen ongelijk. Bij deze dus, “de grijze met de luide tiktik”.
Goede oren ook!
Die Poljots zijn bij mij muisstil. Ook als ze lopen.
Super luid zijn ze inderdaad niet echt maar ze hebben wel die heerlijk metalige tik. Of althans de drie die ik heb hier. Juffertje heeft goeie oren.
Mooie bezel! Aan die stipjes heb je toch niet zoveel.
Dank je Folkert.
Die zat er op, en zeker wel apart. Maar ik kon er niet aan wennen. Heeft een andere eigenaar inmiddels. Een draaibare bezel, met aanduidingen, hoort toch bij een duiker in mijn beleving.
Haha, dat hebben ze zeker en zijn er ook vaak heel selectief mee.
Heb je deze zeker nog niet in je collectie. Daar wordt mijn juffertje van 50+ al helemaal gek van als ze naast mij zit. Kun je nagaan als jouw dochter hierbij in de buurt zit.