Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Negeren jongens. Met al het nieuws snap ik wel dat als je in het verleden nooit enige aandacht hebt gegeven aan wat er zich in het oostblok afspeelt of heeft afgespeeld je al snel een eenzijdige mening vormt. Geen aandacht aan geven. Ik zit heerlijk in het zonnetje te genieten van mijn stralende zonnetje om mijn pols. Wat een beauty.
Мой милый на солнце.

15 likes

Правда :sunglasses:

Nog eens “die met de scheve knop en de rode ster” vandaag, op verzoek :grin:

10 likes

Ik heb deze al. Maar ik weet dat meer mensen deze willen. Wordt verkocht door ene ‘Bas’ kan ook ‘onze Bas’ zijn van HF.
Moet nog wel het eea aan gebeuren lees ik.
Raketa Copernicus herenhorloge
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1982929747?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

1 like

Ja idd Terschelling :sunglasses:. Lekker plekje in de duinen.

5 likes

Slava Perestrojka. Voor de verzamelaars gezien op Vinted.

6 likes

De hele Russische kliek bij elkaar

13 likes

Wat een mooie TEE trein achtergrond!

2 likes

Marklin folder … ik speelde ooit met de gedachte om een treinbaan te bouwen, maar ik kom wat ruimte tekort :grin:

2 likes

2 modules van 90 cm lang. In de koffer bak. Je rijdt naar een club bijeenkomst en koppeld aan modules van andere leden. En… Je hebt een baan van 20m lang. :wink:

7 likes

Daar waren al eerder Russische horloges. :grin:

Mooi eiland, veel plezier daar!

9 likes

Helaas Bill. Het betreft hier een Bastiaan uit Alkmaar. Is hem zeker niet. :wink:

Dank je. Gaat lukken.

14 likes

10 likes

@Omega_73 deze is zonder echte patina…

12 likes

Ik zie het Bram. Mooie! :+1:

Stoere blok staal. :sunglasses:

11 likes

Na een zonnig weekend op de camping, nog steeds the old lady, met de charmante fout in de dial.
Datum staat int echt op 30 hoor Folkert. :wink:

15 likes

Ik geloof je helemaal Jan! :grin::wink:

1 like

Vostok 119 tikt langzaam de tijd weg die verstrijkt tot de wegenwacht er is… :roll_eyes:

10 likes

Die loopt tenminste nog Huub! :wink:
Sterkte met wachten, het lijkt mij een smal achteraf weggetje waar je bent gestrand?

Hou vol en lees weer lekker bij in dit topic!

3 likes