Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Balen man, je rijdt dus geen Lada. :joy:
Sterkte, hopelijk snel hulp.
Helaas onlangs zelfde ervaring gehad. Koppakking eruit geblazen.
Einde auto. Was er zo verknocht aan. :cry:

3 likes

Rijden er nog Lada’s rond in Nederland? :grin:

Deze blijft geweldig!

4 likes

Haha, deze komt niet meer door de sencuur van vadertje staat.

1 like

De laatste tijd krijgt deze geregeld wat polstijd

14 likes

Deze twee worden me aangeboden via facebook uit tjechie-slowakije

Ze vragen er 90 en 55 euro voor. Ideeën?

7 likes

Die duiker is wel leuk!
Wat er voor uurwerk in een Prim zit, geen idee. Helaas nooit van gehoord, maar daarom wel geinig.

Prims gaan niet goedkoop maar 95 is er wat over. Zeker voor een redelijk courant model. Het is ook eentje voor de export (jewels ipv rubinu). De sportieve ken ik niet, minder mijn stijl.

Tegenbod doen :sunglasses:

Prim dus. In-house sinds altijd :wink:

1 like

Extra leuk! :blush:

Leuke dresser! Duiker mwah…

Haha, dank voor alle steun! Lekke band en koelvloeistoflek door een smerige steen die onder de voorganger uit kwam.
Auto nu bij de garage en ik weer lekker op de bank. Avondvullend programma zo.

En nee…helaas geen Lada momenteel. Ik heb wel eens een 2105 gehad met een roze en turquoise streepje aan de zijkant en de tekst Design erbij. Humor van de importeur, denk ik :joy:

Maar de Vostok heeft natuurlijk tijdens dit debacle geen enkele misse slag gemaakt! :muscle:t2:

5 likes

Dubbel pech dus! Best bijzonder. Gelukkig gefikst. :+1:

chaika-gaz-14-limousine

Gaz 14

Ik zou een GAZ 14 gaan overwegen. :sunglasses:
:wink:

8 likes

Kast van de dresser heeft wel wat te lijden gehad. Weinig chroom meer. Zonde. Verder wel leuk. Dresser is een wat doorsnede typetje. Beetje Timex achtig. Als je ze leuk vindt zou ik een tegenbod doen.

En ik meende vocht vlekken op de wijzerplaat te zien. Inderdaad niet te hoog inzetten voor die.

Van de duiker is er alleen een vooraanzicht foto. Heeft best een frisse look. Maar die kast lijkt ook wel wat ruw, met heel dun chroom aan de kanten, als je goed kijkt.
95 voor beiden. Alleen wanneer je ze graag wilt natuurlijk. :blush:

Bij про часы twee nieuw uitgegeven varianten van de Cosmodiver. Horloge met nogal een verhaal over rechten en productie. Boeiend hoe sommige dingen ontstaan.

Overigens, wil je het graag direct vertaald zien in de ondertiteling, in YT rechtsboven bij de instellingen de Engelse vertaling aanzetten.

5 likes

Deze 2234 gaat morgen om. Voor een testdag Vanavond net afgemaakt. Seconde wijzer miste dus van een donor gepakt en had wat triebniet geweld nodig om fatsoenlijk pas te maken. Helaas ook een donorwijzer in de strijd gesneuveld.

De balansspiraal was niet in goede plooi dus die goed geplooid. Na een dagje dragen even laatste tune, maar was al behoorlijk netjes in de drie posities met een goede amplitude. Heb er natuurlijk niet aan gedacht om foto’s te maken….

7 likes

ik zat ook 16 maanden als dienstplichtig.

Wat een heerlijk doorleefde Komandirski en wat fantastisch dat je hem weer functioneel hebt gekregen. Nooit goed begrepen waarom de plaatsnaam Christopol zo’n prominente plek op de wijzerplaat heeft gekregen.

2 likes

Kost dâ?
(Zit wat op mijn mobieltje te pielen en zie het zo snel niet)

En iets over een chinees uurwerk wat beter zou functioneren. Tja minder nostalgie maar wel typisch russische benadering van de rechten etc. Ik hou het wel bij mijn limited horloge met

zwitsers uurwerk

9 likes

:grimacing::hushed:

Maakt mij niet uit Bill. :wink:
Best leuk horloge trouwens.