Ach daar hebben we meer voorbeelden van:

Overigens heeft die plaatsnaam niets met de Heer te maken; de r hoort er niet tussen!
Ach daar hebben we meer voorbeelden van:
Overigens heeft die plaatsnaam niets met de Heer te maken; de r hoort er niet tussen!
(Je verspreekt je makkelijk he. )
Zat nog wat te filosoferen over die naam.
Best leuk gevonden.
Er is een relatie tussen onder water duiken en gewichtloos in de ruimte zweven. Niet voor niks oefenen ruimtevaarders ook in onderwater bassins.
Ik heb wel de indruk dat bemande ruimtereizen verder dan de maan ‘heel’ veel moeilijker zijn. Enkele reis naar Mars. Het is wel wat omdenken.
Veel zogenaamde authentieke merken zitten vol met Miyota en Seiko uurwerken. Niks mis mee. Geen echte Rus meer maar een heel bijzonder en mooi horloge.
Oh nee ik zal de laatste zijn die daar een punt van maakt. Japanse horloges genoeg die in china in elkaar geflanst zijn. Ik denk dat India ook goed meedoet daarin
En als je dan eindelijk aankomt als eerste reizigers moet je snel een ondergrondse wereld bouwen en ga je vervolgens snel dood aan stralingsziekte want niemand realiseert zich hoe gevaarlijk de kosmische straling daar is. Oh ja, je hebt al een forse dosis opgelopen tijdens de reis naar Mars natuurlijk.
Ik blijf wel hier tot m’n dood, veel te gezellig op het HF…
Denk maar aan Tsjechov en Tsjaikovski.
Is hetzelfde teken: Ч.
Vertaald ziet het er trouwens wel anders uit,
Christopol wordt Кристополь.
Met de harde k als 1e letter en de r als 2e.
Chistopol wordt Чистополь.
Best mooi die cyrillische letters.
Bedankt want dacht dat er letters weggevallen waren, maar dat valt weer mee
Haha, klopt wat je zegt. Vertyping, maar in dit geval, misschien is de wens wel de Vader van de gedachte.
Genève, nooit aan gedacht maar daar heb je inderdaad hetzelfde.
Ben bang dat een deel van de secondewijzer nog op de as zit. Wellicht afgebroken. Je heb op de secondewijzer niet veel “vlees” meer om te persen.
Hij is er compleet afgekomen. Gok dat de as wat smal is. Nog wat triebniet geweld er tegen aan gooien.
Afweer Vostok vrijdag.
Vandaag de ,voor mij, jongste Vostok maar eens omgedaan.
Stil hier op vostok vrijdag!
Even wat aan doen.
Ook wel even leuk, ex 090 waar ik speciaal een rvs bezel bij kocht. Daarmee werd de glimmende klomp staal nog meer massief.
Mooie Vostok Vrijdag iedereen!
Morgen! Even de stilte doorbreken
Met dank aan Dirk het Ostwok veerton rad kunnen borgen. Gelijk vandaag om de pols, A je to!
Vandaag een early Boctok op deze mooie Boctok vrijdag.
Wijzers moet nog worden uitgelijnd maar dat gaat gebeuren gelijktijdig met een big overhaul binnenkort. Verder een topstuk waarmee ik kneiter blij ben.