Bevalt goed, is inderdaad heel mooi afgewerkt over het algemeen. Het binnenwerk is fijner afgewerkt dan vroeger, de kastafwerking is meer dan correct en de printkwaliteit en de aangebrachte indices zijn heel mooi uitgevoerd.
Enige nadelen zijn de dikte van de kast (het binnenwerk zelf is naar moderne standaards enorm dik) en het glasje in het achterdeksel is mineraalglas dat dus krast. Prijs is ook nog wel een dingetje maar tweedehands zijn ze erg goed te doen.
Het mooiste aan de vintage Amphibia vind ik dat het z’n eigen identiteit heeft en nooit geprobeerd heeft om op een Submariner oid te lijken. Deze net binnen uit Belarus, uurwerk loopt perfect, deze bezel met haai zie je ook niet veel. Ga hem binnenkort verkopen, ik heb er genoeg, maar voor nu leuk om te dragen. Happy Vostok vrijdag!
Lekker veel dudes vandaag, staat ook op de verlanglijst. Voor nu deze van de vele Amphibia-incarnaties.
Erg blij mee, hij loopt verrassend accuraat, als ik 'm om de dag van pols laat wisselen blijft de afwijking binnen de 5 seconden van de door mij gewenste atoomtijd
Dat dus ! Geen top afwerking of gecompliceerde uurwerken, maar gewoon % origineel.
Je hoeft niet snel bang te zijn voor opmerkingen over hommages.
Ook al zullen die er gerust zijn
Even een vraagje: als jullie nieuwe Vostoks of Raketa bestellen, waar doen jullie dat meestal?
Rechtstreeks in Rusland, of bij bijvoorbeeld Poljot24.de ?
Goed om te weten. Nu nog wachter op een mailtje dat de 170863 weer op voorraad is. De enige Vostok die nog op mijn verlanglijstje staat…
Plaatje voor de sfeer…