Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Fijne Vostokvrijdagavond allemaal!

13 likes

Dat ziet er gezellig uit!

3 likes

Ja en noodzaak.
Met deze energieprijzen steken we de achtertuin maar in de kachel. :rofl:

3 likes

Nog een paar uurtjes Vostok vrijdag :grimacing:

18 likes

De Raketa vandaag ook.

14 likes

Nog steeds de 11e van de 11e. St Maarten hier. Draaiorgel in de straat en kinderen met lampionnen er achter aan. :blush:

(Heel ander plaatje dat geef ik toe. :wink:)

13 likes

Waar ik opgegroeid ben is het ook Sint-Maarten :smiling_face_with_three_hearts: de lieve Sint komt er nog altijd met chocolade voor me. :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Vandaag de vergulde 24 uurs

15 likes

Wachtend in de snackbar. Past goed bij me met mijn “gefrituurde” uurwerk fetish!

12 likes

Op deze foto ziet ie er aardig vettig uit inderdaad :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

dit is een mooi horloge kast 470 ,wijzerplaat 302,

1 like

mooi een Tonneau uit de begin periode met geverfde aanduiding ,

1 like

Gisteren wandelde ik in historisch Haarlem. Geen straf en met prachtig weer! :sunglasses:

Blauwe scuba om de pols. Ik steek mijn hand in mijn jaszak. Glijdt de vostok soepel langs de pols onderin de zak! Haal hem eruit blijkt 1 pushpin verdwenen en sluit schakeltje met kapje. Nog een geluk dat hij niet op straat viel. :sweat_smile:

Nog genoeg kandidaten gelukkig! Ook nato’s en rubber. Of andere lederen banden.

(Toen had ik ook liever een nieuwe pushpin gemonteerd, maar die waren te dik voor de orginele blikken vostokband. Voorgevoel was dus goed. :thinking:)

11 likes

Whoopsie, goed afgelopen dan.

2 likes

Dank en ik kan het niet meer dan eens zijn :grin:

1 like

als het op straat valt ben je aan de beurt glas kapot enz ,je ken ook niks meer reviseren met die boycot met onderdelen

2 likes

Jan zat ze nu op de rvs band ik heb ook zo’n band niet te vertrouwen

2 likes

Gelukkig zijn er nog liefhebbers in dit deel van het forum die nog wat Boctok parts in huis hebben. :wink:

4 likes

Dank voor de morele steun heren! :grin:
( voorlopig zit hij op mesh)

13 likes

Aiiii, gelukkig goed afgelopen. Ik had ook weinig vertrouwen in de originele Vostok pinnen en heb er goede van STRPS.COM ingezet, die passen ook met de originele blikken band.

2 likes