Heb je al een “op de pols” foto met Mesh? Lijkt me ook wel een geslaagde combinatie. Shark Mesh lijkt me wat grof voor dit 39mm horloge met 18mm lugs
U vraagt…
Wij draaien! Ik ga maar eens winkelen bij Ali… Ziet er best leuk uit!
Ja toch?
Het enige is, dat bij de orginele dat leuke passtukje zit, dat mooi de lug ruimte opvult. Bij lederen en rubberen banden valt die smalle ruimte minder op.
Maar zit ook heel comfortabel die mesh.
Interessante aflevering van Про Часы deze week. Op bezoek bij het Sturmanski atelier. Geeft een leuk inkijkje in de modellen, geschiedenis en voor degene die het Russisch machtig zijn de marketing. Men laat wel een beetje doorschemeren dat er vanuit Europa (Zwitserland) niet veel samenwerking verwachten valt en dat de toekomstige ontwikkelingen vooral zelf opgelost moet worden. Zag tijdens het assembleren van de uurwerken een leuk stukje gereedschap. Een vingerhoedje met een kort pinnetje op gemonteerd. Super handig, nooit gezien, ga ik ook maken.
Was een erg leuke aflevering Dirk! Prachtige historische beelden van de ruimtevaart met o.a. Gagarin. Mooie uurwerk techniek. Heel veel Russisch waar ik maar een paar woorden meer uit haal. Die nieuwe Mars modellen zijn wel gewaagd. Ik denk dat ze ook Raketa een beetje nadoen. Maar toch mooi om te zien dat ouderwetse heel precies ambachtelijke monteren en testen op kleine schaal.
ДО свидания! Om met de dame van Sturmanskie te spreken. Dank voor het delen.
(Handig vingerhoedje inderdaad)
Dat snap ik niet zo goed. Vostok springbars zijn extra dik en enorm sterk.
Of geldt dat alleen voor vintage Vostok?
Dat dus André. Die nieuwe heb ik in voorraad en had ik graag gebruikt. Maar die pasten niet door de blikken band. Er zullen ook best wel goede dunnere pins zijn, maar die had ik even niet. Ze voelden al niet heel stabiel aan. Die fout maak ik hopelijk niet meer.
(Ik neem aan dat Folkert ook die oudere modellen bedoeld, niet de dikke van Meranom)
Waar is de secondewijzer gebleven?
Die zat er niet bij. Ook de as is ingekort. Kom vaker secondeloze Sovjet kameraden tegen.
Ook een leuke band!
Blijft een aantrekkelijk formaat kast voor de wat kleinere pols. Zouden wat meer parts voor beschikbaar moeten zijn zoals clean bezels. Dan is er nog wel eens een interessante mod mogelijk. Veel plezier ermee.
Dank u! Ja, is goed van formaat voor mn pols. Ben er superblij mee!
Heel mooi Typhany! Staat prima.
Tof ding. Kan je ook op een NATO overwegen als je t wat sportiever wil classy combinatie, die zilveren wijzerplaat met zo’n wijzers.