Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

10 likes

Struinen door de stad met de Agat Zlatoust.

12 likes

Vandaag precies 1 jaar HF lid en vanochtend de TL-2 badge ontvangen! :partying_face:
Lid geworden vanwege een Tissot erfstuk maar al snel mijn eerste horloge gekocht als adspirant verzamelaar, een Vostok Scubadude.
Daarom draag ik 'm vandaag weer.

Ben verder niet zo van dingen vieren en feestjes bouwen maar dit hoekje van het HF is toch bijzonder voor mij ook al draag ik lang niet alle dagen Russische horloges en ben ik niet dagelijks in deze hoek actief.
De sfeer is hier super (rest van het HF is uiteraard ook prima) en daarom alleen even een vermelding hier. Bedankt voor alle hulp en gezelligheid en ik blijf lekker doorgaan op dezelfde voet.

20 likes

Gefeliciteerd Folkert! Jij komt er wel!:blush:
:birthday: :beers: :clinking_glasses:

Gewoon gezellig meedoen is het recept volgens mij. Jij begrijpt dat.

3 likes

Ja dat is het beste recept voor iedereen! Maar ik heb zelden zo’n tof forum meegemaakt als het HF.

4 likes

Mijn ervaring ook. Ik zit ook op een veel kleiner forum van usa modelspoorders. Maar die zijn niet vooruit te branden. Dus post ik er ook minder inmiddels. :grin:

Dan maar zo. :wink:

11 likes

Tof , ik was vorig jaar nog even bij Huider in HHwaard, mooi spul, maar overwegend Europese modellen dacht ik
Hij heeft op de eerste verdieping zijn privé baan
Wel de moeite waard , enorme baan

Hier helaas te weinig ruimte

2 likes

Dan zit jij hier heel veel zeker? Ik al 2 jaar nog steeds 1🤪

1 like

Ik ben hier dagelijks inderdaad, elke ochtend als eerste even kijken vanaf de smartphone… En wel wekelijks actief met reacties, foto’s plaatsen (wat dragen wij vandaag…). Precies na 365 dagen TL-2

Ook raar dan ik ben er ook regelmatig. Nier elke dag maar om de dag zeker en dan vaak een paar keer per dag.

Ja het is ook raar. Kwam afgelopen week een TL-2 tegen die minder dan een jaar lid was dus dat is ook mogelijk. Het is erg wazig welke eisen gesteld worden…

Ik zie bij jou ., gelezen 1 dag.
Ik zie bij Folkert., gelezen 18 dagen.

Daar zal 't 'm wel in zitten.

1 like

Ik heb deze Vostok gewonnen met een weddenschap :sunglasses:
Loopt prima, enkel nog een bandje en springbar regelen.
Ben enkel benieuwd uit welke periode hij komt, denk zelf aan de negentiger jaren?

12 likes

12 likes

Ik lees snel​:rofl::rofl:

2 likes

En ik kijk altijd bij te koop, maar bijna inemand wil zijn astron kwijt.
Zegt toch wel weer wat.
Verbazend dat er wel veel rolex en gs opstaan.

Noch CCCP noch Rusland als land van herkomst op de wijzerplaat, wat volgens kenners een teken is dat het horloge na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie en voor de geboorte van de Russiche Federatie gemaakt is. Beste gok is 1991.

5 likes

Vermoedde al zoiets. Ga wel even kijken voor een bandje en pennen. Vind ‘m toch wel leuk eigenlijk

2 likes

Helemaal omdat er niet zoveel Vostoks zijn die precies in die periode van de band zijn gerold. :+1:

2 likes

Grappig om te weten. Tnx