Ha eindelijk! Van harte Folkert:+1:
Dankjewel Friso!
Bij huider wel eens wat besteld. Wat daar op de foto staat zijn 2 modules van 91,5 bij 50 cm. Ze passen volgens bepaalde internationale normen aan die van andere bouwers. Ze zijn ook nog stapelbaar tot 91,5 x 50 x50. Ideaal voor klein behuisden.
En prettig in de omgang ook nog!
Geheel wederzijds! Fijne mensen hier, altijd behulpzaam.
Niks mis mee, maar kijk ook even naar activiteiten profielen. Folkert bijv. 2k aan berichten gemaakt. Dus gewoon actief zijn dan komt het vanzelf.
En voor je het weet ben je ook weer een TL lager. Overkwam mij recent toen familiezaken hoge prioriteit hadden en ik een tijdje niet op HF actief kon zijn. Van TL-3 naar TL-2. Ik lig er verder niet wakker van. Ik kan nog steeds overal posten en lezen.
TL-2 is handig om berichten te kunnen aanpassen bij typefouten. Verder een leuke waardering. Off-topic categorie komt erbij maar die zou ik liever uit zetten. Is (nog) niet mogelijk…
En verkoop rechten is fijn al heb ik nu nog niks te verkopen.
Maar er zijn altijd dingen in het leven die soms belangrijker zijn dan het HF zoals familie, gezondheid enz.
Je kunt een topic op negeren zetten.
Dat had ik nou ook 3 jaar terug meen ik. Beetje ingezakt denk ik.Toch baalde ik een beetje. Maar ja gewoon een topic geopend en actiever geworden. Na paar maanden weer terug. Je merkt er verder niks van nee.
Zolang je maar niet terug zakt naar TL-1 al heb ik me daarmee ook gered tot nu toe.
Zitten echt leuke topics tussen en helaas ook draken
Ik vond/vind Off Topic wel leuk om de wetenschapontkenners op de huid te zitten.
Nooit vergeten, het is een openbaar forum. Je hebt, zoals overal, allerlei soorten mensen.
Maar ‘de meeste mensen deugen’, is ook een boek van.
klopt als een zwerende vinger
Bedankt voor de tip! Ik ben ze kwijt. Er zitten aardige bij maar ik hou het hier liever bij horloges.
Tja, maar op een gegeven moment ben je daar over uitgel*ld. Ik heb er maar 125.
Haha serieus???
Recent uitgezocht omdat ik het domweg niet wist… verzameld sinds +/- 1975 en bijna nooit wat verkocht. Dan tikt het op een gegeven moment aan.
Niks Rolex, Omega of andere dure merken, maar alles budget. Wel veel Russen, Casiotjes, een kudde Seiko 5’jes, Orient, ‘how low can you go’ Chinese bugetmerken. Vind ik leuker dan een paar hele dure.