Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Waar laat je ze allemaal? :grin: Ik heb er 10…

2 likes

Nooit in de gaten gehad Hans! :blush:

1 like

Hier ook alles redelijk budget spul. Duurste is een erfstuk van m’n pa. Hij werkte bij een groot bedrijf wat in de jaren 70 niet zuinig was met cadeautjes. Voor zijn 15 jarig (!) jubileum kreeg hij een massief 18k Tissot Seastar Seven! Automatic met datum. Na de eerste service beurt vorig jaar sinds 1975 draag ik m af en toe.

5 likes

“Je hele collectie op één foto” wil niet echt vlotten. :wink:

Omdat het allemaal budgetspul is (goedkoopste kostte me $6 op Ali) zijn ze ook nooit ‘like magneten’ in wat dragen we vandaag. But who cares. Als ik er maar plezier van heb.

9 likes

Ik zat te overwegen om je dat te vragen, maar mijn bescheiden collectie was ook niks in een groepsfoto. Je ziet de horloges niet mooi.
Ja het is een hobby, moet wel leuk zijn.

2 likes

Ik krijg genoeg likes voor mijn AliExpress Corgeut flieger… Leuk horloge.
Ben selectief op AliExpress, liefst heb ik goedkoop maar origineel zoals Vostok met inhouse movement.
Nu wel een Merkur dresser onderweg uit China, ook met inhouse Chinees ontwerp uurwerk.

2 likes

Die maken leuke dingen,

TongJi (Chinees Standaard Uurwerk)

2 likes

Als je een merkur uit de duurdere series koopt, dan zit daar een Sea-Gull movement in. Heel goed spul.

2 likes

Daar doe je het voor, al heb ik soms de neiging om de goegemeente ook te laten zien dat er meer leuk spul is dan het standaard gereutel :blush:

5 likes

Man met een missie.
:+1:

3 likes

Jij toch ook :wink:

1 like

Ja, klopt. Je moet ook leren kijken, dan ontdek je onverwachte pareltjes. En niet meteen, van oh Chinees of Russisch of goedkoop oudje, dus kan niks zijn. Je doet jezelf ook te kort ergens. :grin:

4 likes

Er zijn zeker zeer leuke seiko’s en die Russen hebben zeker ook wat.

1992 T/M 1995 zijn geproduceert vermoed ik

1 like

Wat voor cashback zit er op al hoewel dat niet alles zegt, die kunnen ook weer verwisseld zijn.

ik wist niet dat je gedegradeerd kunt worden tot 1, wel van 3 naar 2 maar 1.

2 likes

Eerlijk gezegd weet ik het ook niet, wanneer je gepromoveerd word weet ook al niemand precies. Voor mij zal TL 3 niks toevoegen…

2 likes

Mijn maakt zo veel uit ,ik ken goed mee doen

2 likes

Iedereen weer een hele fijne Vostok vrijdag gewenst.

18 likes

Fijne Vostok vrijdag! Siliconen bandje gaat in de loop vd dag toch irriteren. Lekker de originele RVS band er weer aan. Mooie endlinks.

Nog een leuke verrassing vanochtend: de TL-3 badge! Dat is wel erg snel!

14 likes