Na berichtje vanochtend is het duidelijk: TL-3 kun je kwijt raken bij te weinig activiteiten of als je te vaak gevlagd bent. Je gaat dan tijdelijk naar TL-2. Lager kan niet meer, je bent al volwaardig lid.
TL-3 geeft je de mogelijkheid om topics van categorie te veranderen (o.a.). Meer mod mogelijkheden dus. Tja, handig maar nodig?
Edit:
Echt wel: via strafbankje
Daar ken ik er een aantal van.
Voor mijzelf niet echt nodig. Wel leuk als waardering. Ik zal het niet zo bont maken dat ik op het strafbankje moet zitten…
Je kunt jezelf door Jur vast laten zetten op TL-2 overigens…
Dat is inderdaad wel een dingetje.
Heerlijke Boctok vrijdag allemaal. Lekker voorbereiden voor een legendarisch kerst weekend. Veel gezelligheid allemaal met jullie dierbaren.
Nog steeds deze fraaie 24 uurs om de pols!
(Oudere foto)
Straks inkopen doen voor kerst. Fijne dagen mensen!
@fdpg1963 gefeliciteerd man!
Fijne Vostokvrijdag iedereen! En alvast een mooi Kerstweekend toegewenst!
Sinds ik mijn Vostoks heb, heb ik geen ander meer gedragen ik wissel beide af naargelang mijn outfit
Mooi exemplaar Tiphany, ik snap je volledig
En ze lopen allebei goed? Elk met een eigen geluid? Maar zonder gekheid, alles ok nu?
Leuke unieke Vostok’s en zeer geslaagd!
Elk met een eigen geluid en de een loopt iets rapper en de ander iets trager
maar geen grote sprongen meer zoals in het begin.
Merci! Aangezien ik ze constant draag, hebben ze duidelijk mijn voorkeur het heeft ook iets he, elke dag opwinden en niemand, behalve mijn man dan, weet wat je juist draagt
Zo hé Bill, met deze Boctok kun je zonder enige schaamte jezelf tijdens het kerstdiner in je driedelig krijtstreeppak laten shinen tot over the moon. En dan tijdens het eten, tussen de gangen door, opvallend luidruchtig deze mooie dresswatch onder je manchet vandaan schuiven en vervolgens roepen, “ is het niet de hoogste tijd voor het volgende couvert!!” Top exemplaar Bill.
50 kalenders kopen en we lullen er niet meer over. Mag je mijn tl-3 hebben. Voor de goede zaak
De nieuwe Molnija lijn. Persoonlijk vind ik het best een mooi horloge geworden. Vooral de wijzerplaat is erop vooruit gegaan in tegenstelling tot de oude die helemaal van plastiek was. Ook is de 3603 kaliber aangepakt. Wat mij dan wel weer verbaasd is dat er niet is gekozen voor een beetje modern shock system op de balans. Tegen de huidige koers zou deze Molnija zo rond de €100,00 maar helaas is dit onder alle omstandigheden geen optie meer.
Ja mooie strakke modellen in vintage stijl. En heel fraaie wijzers!