Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

lekker een wijn

ik spuug er niet in

2 likes

DE wijn :rofl:
maar dat is een ander topic.

3 likes

“Een wijntje” zeggen wij altijd, dan pak je er wat makkelijker nog een.
:wine_glass::wine_glass::wine_glass:?? :wine_glass:

1 like

Is nog erger :scream:

2 likes

Je moet dat glas wel volgieten.

2 likes

Gisteren kwamen vrienden over de vloer waarvan we ook de wijn kopen “voor het goede doel” dus doe nog maar een doosje wit erbij.
En dus vanavond even geen, :wine_glass::clinking_glasses:

3 likes

“Zoepert” zeggen we dan hier in Drenthe! :rofl:

2 likes

Als dit echt een goed doel is, en Siewert heeft hier niets mee te maken wellicht even melden in het wijn topic?

p.s. wel eerst melden bij heer Jur :innocent:

2 likes

Leuk idee! Maar het is van de dames van de plaatselijke Zonta afdeling. Volgens mij houden ze het heel lokaal. De klanten zitten bij vrienden en relaties.

2 likes

Fijne Vostok vrijdag weer .

12 likes

Mooie Vostok Vrijdag iedereen!

Uit den ouden doosch!
(Wat een brok metaal was dat, denk ik nu weer) :grin:

En dan nu het horloge van vandaag. :wink:

11 likes

12 likes

Die bovenste is zeker zo een grote Amfibiakast, niet de 119 maar die andere, bedoel ik.

2 likes

Klopt Petra, de 090. De modernere kast die er van is afgeleid. Iets groter, meer afgerond op de kanten en simpeler van afwerking. Ik vind de 119 die ik later kocht veel mooier. :blush:
Draagt ook prettiger door plattere bodem, handwinder en iets kleinere kast.

8 likes

Die 119 zit perfect bij mij. Fijn horloge.

2 likes

Mooi man, zorgen we toch samen weer voor de nodige kleur op deze grijze Vostok vrijdag.

4 likes

Laatste Vostok vrijdag van het jaar.

13 likes

We doen nog es mee voor deze laatste van het jaar :blush::christmas_tree::clinking_glasses:

10 likes

De laatste vrijdag van het jaar kan natuurlijk niet zonder Vostok! Ben nu ruim een jaar HF lid en heb erg veel geleerd over horloges. Mijn lidmaatschap begon i.v.m. een restauratie van een erfstuk. De eerste aankoop was de Scubadude. Had tot dan nog nooit van Vostok gehoord :grin:
Heb dit jaar diverse nieuwe horloge liefhebbers leren kennen. Dit topic is echter toch wel heel bijzonder. Echt gezellig hier. Ik wens iedereen een goede en veilige jaarwisseling en alle goeds en gezondheid voor 2023 :fireworks::clinking_glasses:

15 likes

Oude Vostok brochure.
Misschien leuk, zo aan het eind van de laatste Vostok Vrijdag van dit jaar?
Je ziet meteen waar de inspiratie voor de scuba dude vandaan kwam. :blush:

6 likes