Dat waardeer ik dan weer bij de russen.
De Fisher Space Pen. Gebruik ik ook, dat ding schrijft zelfs ondersteboven en in een diepvriezer. Maar het verhaaltje dat de ronde doet, klopt niet helemaal. Nasa is begonnen met de ontwikkeling van een pen maar de kosten liepen op en er werd daarom gewoon terug gebruik gemaakt van potloden. De Fisher pen en de bijbehorende inkt is ontwikkeld door Fisher zelf zonder overheidsgeld. Nadat de pen beschikbaar werd, zijn zowel de Amerikanen als de Soviets ze beginnen gebruiken. Potloden zijn overigens niet ideaal omdat grafiet geleidend is.
Blijft grappig een NATO op een russisch horloge. Mmmm een Timex op een …?
Ga ik morgen maar eens doen.
Zijn vast nog meer rare combinaties te verzinnen.
Nou, die moet je even uitleggen dan. Oris is zeker een merk met een eigen smoel dus ik ben benieuwd wat jij daar braaf aan vind.
Je bent een dondersteen Bill!
Trump gaat jullie Canadezen wel eens aanpakken!
Mijn Brooklyn scuba, hij woonde daar jarenlang.
Levendig topic vandaag hier.
Ik maak zo wel een assorti.
Michael j Fox
4 meter sneeuw
Reservaten
Iglos
Berenhuiden
Frans sprekenden
Mounties
En vergeet de prairie honden niet! Ik herinner me hun gehuil snachts toen ik logeerde bij mijn oom Piet op de boerderij in Alberta.
Tof model met deze wijzerplaat. Die kende ik nog niet.
Vast wel eens in Zwitserland geweest? Alles is daar aangeharkt en opgeruimd, er ligt daar geen molecuul scheef. De techniek is superdegelijk en alles gaat daar lang mee. De treinen waren daar lang donkergroen, dan vielen ze niet op in het mooie schone landschap. Zwitserland gaat nu met wereldse vormgeving mee. De treinen zijn rood/wit, er is wat meer design en het punctuele verkeer is nu ook snel geworden. Maar de horloges zijn klassiek saai want de Feinmechanikingeniöre in weissen Kittel und formschöneTitaniumgläser ontwerpen horloges zoals bankiers pensioenplannen maken. Waardevast, familieinvesteringen, superdegelijk en voor de eeuwigheid. Maar gemiddeld niet zo spannend om naar te kijken. Als er “Rado” of “Ebel” op een Royal Oak of een Nautilus had gestaan, had je alleen de naakte simpele vormen gehad en niet meer de prestige en exclusieve luxeprijzen van AP/PP. Er zou dan nauwelijks rijkestinkerdsanimo zijn. Er zullen nooit sportwagens of meubels of kleding of vliegtuigen of motorfietsen uit dit land komen met een allure die Italiaanse of Engelse producten hebben. Deense vormgeving is ook al zo tam. Wat zij minimaal noemen, noem ik minimale inzet van fantasie.
Gekkigheid en generaliserend natuurlijk, er zit best mooi spul tussen. Maar ik vind provoceren leuk. En regelmatig happen er mensen.
Die centerfold met die nietjes breken het outdoors-effect een beetje af
Weer-niet-goed.
(Maar ja mijn voorouders kwamen dan ook uit Zwitserland).
Moet je een keer doen als je voor me staat, ik hou ook wel van gekkigheid
In grafische opleidingen word je getraind in kijken naar drukwerkkwaliteit, dan valt dat meteen op. Was niet lullig bedoeld. Het is zaterdagavond en er zitten al een paar promilletjes in
Hier 3
Geen zorgen Gerhard. Was met een dikke knipoog.