2209 uurwerk. Ik had ook een groene. Die had zo’n anti magnetisme schildje.
Beide weer verkocht.
Maar ze droegen zeker ook fijner om de pols dan een 090 Amphibia.
Vast mede ook door de plattere bodem van de handwinder.
Gewoon bewaren Eddie.
Gek genoeg is de 2209 inderdaad lastiger te servicen dan de kalibers die erop volgen. Maar uitdagingen moeten er zijn om de lol erin te houden.
Ja dat legde Andre mij ook uit, na servicen van de blauwe. En die had al verschillende jongere Vostoks voor mij geserviced. Bijzonder genoeg liep de groene goed na verwijderen van dat schildje, door de nieuwe eigenaar. Hoorde dat er wel in? Vermoed dat er wat spanning op het uurwerk kwam.
Mooie dresser!
Weten jullie ook weer waar ik vanavond naar gezocht heb.
Goed gevonden! Die laatste zou ik zeker wel willen hebben. Prachtig seventies dashbord.
Mijn eerste auto’s.
Ik kon ooit, als nog thuis wonende vrijgezel, een Ferrari Dino kopen, zonder voorruit en op slechte banden. Maar zou al mijn spaargeld kwijt zijn. De verkoper, een collega, raadde mij dat stellig af. Alleen die nieuwe banden al. Hij had ook een mooie Alfa 1600 Junior te koop. Veel geschikter. …
Beide niet gedaan. Renaultje 5 gehouden. Soms denk ik nog wel eens…
Sorry dwaal ook weer af. On topic!!
Is dat niet van de Fiat 850 ?
Volgens mij stond er bij van een Lada 1200.
Vandaag maar weer eens Russisch.
(Russisch luchtmacht klok uit de Ukraine, die blijken daar gewoon uit de lucht te vallen)
Lada was een Fiat licentie productie dus enige overeenkomsten waren zeker waarneembaar.
Goede morgen mensen.
Ik had nog zo’n aardig reclame drukwerk van de heer Kampmann, meegezonden in een van de pakketjes.
Even wat geprobeerd.
Blijkt opmerkelijk goed op schaal geprint!
Wie heeft er nog een glad ( matte ) bezel over voor de 170 ( pamphibia )kast ?
Uiteraard tegen een schappelijke vergoeding
Waar zit hem dat in?
Ik heb heel veel gedoe gehad met het plaatsen van de gear train kloof. Positie van de tandwielen is onhandig gekozen om na onderhoud het geheel weer snel te monteren. Ook veel problemen gehad met het schock systeem maar dat kan ook exemplarisch zijn geweest. In ieder geval kostte het voor mijn doen veel tijd om de 2209 zorgeloos te kunnen afleveren.
Vergeet de kaasfondue niet
Mooi Richard!
Is deze ok en volgens verwachtig?
ik heb er vier waar van er drie goed lopen de ,één loopt wel dan moet je ze en klap geven haar kop dan gaat ze weer
ja zekers het is identiek aan de oude