Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Nou Jan, denk dat de Poljot eerder was. Ondanks dat de Zim 2602 al stamt vanaf 1930 (Lip ontwerp) zit hier een versie in met een shocksystem op de balansas. Ook is de kast redelijk recent met mineraal voorruitje.

2 likes

Ja interessant.

Ik vond hem ook wat modern overkomen. Maar wel met “zakaz” in opdracht van" ВМф СССР" op de plaat. Toch ook een soort nostalgische reisseu? Er komt vast nog wel iemand met meer gegevens. :smile:

1 like

Wat een mooie :shark: band!

1 like

Vanochtend op Hirsch Modena leer omgedaan.

Nu even op AliExpress mesh, ook niet slecht…

8 likes

Heb ik echt nog nooit gezien

2 likes

Volgens mij kun je de eigenaar wel een pb sturen. :wink:

1 like

Nee joh kan ik toch niet maken. Heb al zoveel

2 likes

Haha ja hoor, bij interesse mag dat altijd :+1:

2 likes

Ja Bill, precies dat antwoord heb ik ook gegeven. :joy:
Maar was wel geïnteresseerd in de wijzerplaat. Leek mij wel leuk als cadeautje voor mijn, in Rusland woonachtige, Tartaarse vriendin.

2 likes

Toevallig zag ik deze foto. :smile:

7 likes

Daar hoort hij ook bij tataar met lekker eitje erbij met peper en zout​:wink::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Staat hem goed :heart_eyes:

1 like

Helaas ben ik een beetje ongedurig vandaag…
Dit is 'm uiteindelijk geworden! Weliswaar een klein kleur verschil tussen (AliExpress) band en kast (goed gezien @Omega_73 ) maar qua stijl en comfort de absolute winnaar voor mij persoonlijk.

11 likes

Ook een topper, al ben ik een beetje bevooroordeeld.

Kan je de armband schakels niet behandeld met Scotch-Brite om de look van de kast te geven ?
De rice Beats lekker laten glanzen. :+1:

2 likes

Ik had ooit een mooie glanzende Vostok Radioroom in een 110 kast. Die vond ik te bling en ik ging met de schuurspons aan de slag. Dat werd geen succes. Uiteindelijk heeft Dirk het uurwerk in een mooie 420 kast omgebouwd. Ik ga niet verder meer dan bandjes wisselen. Beetje schuurspons trauma :joy:

5 likes

Van dit…

Naar dit. Grof staal schuurpapier. Zuiver radiaal geschuurd tot op het messing.
Redelijk resultaat. Maar doe het nooit meer, valt vaak tegen. :wink:

( ik begon eerst met simpel dof schuren met draaiende bewegingen. Waardeloos.
Dit radiale was wel aardig, maar gewoon de orginele bling staat hem het beste.)

Of

wissel gewoon de bezel en bewaar de orginele. Bevalt mij veel beter.

9 likes

Laatste met de zware bezel is echt top!

1 like

000 (2)
geen cccp horloge de foto is niet van mijn en ik bezit het horloge ook niet

3 likes

Dan zal ik ook maar eens snel op zoek gaan naar een foto van een Zwitsers horloge dat ik niet bezit om in dit mooie Russendraadje te plaatsen

3 likes