Zit Richard niet te plagen Eddie.
Staat mij bij dat @Jesus dat "bijzondere " merk hier ook al poste.
(Cuba was wel enigzins gekoppeld met communisme.)
En nu allemaal hier weer ontopic anders komt Folkert.
Om Bill een "plezier " te doen, alvast 2 Electronica’s.
(Over plagen gesproken )
9 likes
Nou, het is geen Rado, en hij komt ook niet van Cuervo y Sobrinos. Misschien gekocht op de vlooienmarkt in Habana, daar liggen genoeg van dit soort knutselwerkjes.
4 likes
Omega_73:
anders komt Folkert.
Reken maar als je een horloge post met de verkeerde datum
2 likes
Bedankt, slaap ik weer nie vannacht!
2 likes
Kwam wat bling tegen in mijn voorraad.
Vond de Beijing er ook wel bij kunnen gezien de verhoudingen.
7 likes
Piet82
11 december 2024 om 15:03
2762
Vandaag deze Amphibia op een nieuw bandje gezet.
Generiek stalen bandje van ome Ali.
12 likes
Omega_73:
2 Electronica’s
Welke stalen band zit op deze Elektronika? Want mijn replica exemplaar is echt een dun en klein horloge. Nog dunner dan Casio vintage digitaal.
1 like
Mooi combo, de Bejing police en het favoriete horloge van Russische getaway car drivers.
1 like
skylge
11 december 2024 om 17:56
2765
Iemand met een molnija zakhorloge die het dekseltje kan opmeten? Recent een glas deksel besteld voor de poljot maar qua maat komt ie niet eens in de buurt.
ongeveer 48mm buiten en 45mm binnen. Geld is alweer retour maar nu zit ik met twee dekseltjes
1 like
Hier is hij wat beter te zien. Het is een orginele Poljotband. Zie ook tekst op de “sluit clip”. Hier heel vaag te zien.
Ik kocht hem ooit in een set van 2 verschillende metalen Poljotbanden. Op ebay.
De andere zit op mijn Sturmanskie 31659. Omdat die zo ook wel verkocht is geweest.
Deze combi ook gehad.
4 likes
Staat mooi! Toch heb ik regelmatig AliExpress stalen bandjes waarbij niet alle schakels even soepel draaien en dat zijn toch vaak bandjes van 20 tot 30 euro. Jammer want ze zijn wel mooi.
Piet82
11 december 2024 om 19:58
2768
Deze was nog geen elf euro. Hij was in het begin inderdaad wat stroef maar na een dagje dragen gaat het prima.
1 like
Ik begin de originele Vostok bling rammelband steeds meer te waarderen. Qua uiterlijk wellicht wat rommelig maar omdat de schakels net wat meer ruimte hebben erg comfortabel. Plooit zich soepeler om mijn huid. Samen met een prima vlindersluiting…
10 likes
fdpg1963:
prima vlindersluiting…
Mooie band toch?
Vast soepeler dan de Poljot banden en makkelijker in gebruik dan die oude Poljot “haak” sluiting van die op de Electronica.
1 like
Piet82
11 december 2024 om 20:33
2771
Vandaag ook een NA binnengekomen
Vostok Komandirskie. De opdruk aan de achterkant vertaalt als “van de president van de republiek Tatarstan”
8 likes
Avondwissel, eigenlijk ligt deze teveel in de horlogedoos… Toch een leuk ding al is hij wat klein en dun.
8 likes
Piet82:
republiek Tatarstan”
Leuke Piet!
Opmerkelijk, nu al 2 horloges, in korte tijd, met een link naar de Tataren.
3 likes
Hoi Richard @rd11 ,
morgen gewoon een van deze fraaie Vostoks om de pols he!
Even ter herinnering.
12 likes
Dpvh
12 december 2024 om 08:54
2775
Haha toch heeft het wel wat.
Beetje vouwen/buigen als de band niet goed sluit.
2 likes
Ja helemaal mee eens! Het heeft niet dat super gepolijste gevoel.
Lekker echte techniek. Met aandacht dicht klikken.
Hier zie je de sluiting van de brede Poljot band. Inclusief authentieke ingestanste opschriften.
Even wat kneden en schudden en zit heerlijk. De blikken banden van Vostok hebben dat ook. Allemaal een eigen karakter.
10 likes