Ik lig in ieder geval voor 23.30 in bed, en het laatste wat ik doe voor de lamp uitgaat is het horloge voor morgen klaarleggen.
In op Donderdag is dat, juist.
Ze hebben gestrooid bij ons op de snelweg Eddie. (Drenthe) Ben een uurtje thuis. In de loop van de nacht kans op gladheid.
Ohhhhh Jan hou op… zometeen wil ik er toch weer een!
Sorry Bas.
Samen met Bill bestellen?
Komt goed, ben tegen 10 over 12 thuis hoop ik
Ik heb 'm al 2 uur om…
Ik de hele week.
Gewoon gemakzucht eigelijk.
Ik ga voor morgen wel een andere pakken, straks even naar de kist. Blijft het leuk.
Gewoon bestellen op bovengenoemde site, gaat best vlot. In het winkelmandje en op Bestellen klikken. Vervolgens krijg je een bevestigingsmail en dan denk je: wat nu…
Vervolgens reageert Nikolay snel met PayPal betaling instructies en de rest. Komt gewoon met PostNL en de douane liet 'm zo door. Geen invoerrechten betaald
Wit rusland he? Belarus. Onafhankelijk meen ik. Weet niet meer of ik toen invoerrechten moest betalen.
Update.
Net nog even zitten zoeken. Ben nu nieuwsgierig. Ik bewaar alle bonnen en rekeningen. Maar die natuurlijk niet gevonden.
Goedemorgen vrienden.
Na alle berichten over klaarleggen nu maar weer eens laten zien wat het geworden is.
Goed bezig Richard.
Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.
Goedemorgen jongens en meisjes, hele fijne Boctok vrijdag toegewenst. Vandaag mijn experimenten Boctok. Handwinder, 30 jaar geleden in Rusland gekocht. Nooit open geweest, uitsluitend opwinden en dragen. Loopt nog steeds binnen de 6 seconden/dag.
Kijk dat zijn mooie verhalen!
(Goede krant Dirk! )
Weer even een van de Elektronika 's om de pols. Al weer een tijd zonder batterij. Nu recht van voren genomen. Inderdaad ook op mijn pols klein.
Ik heb mijn Electronica’s in 2019 gekocht. Heb later uitgezocht dat je als vervangende batterijen de LR41 kan gebruiken.
Zal ze beide weer eens opstarten. De smaak weer te pakken.
Zag op die huidige website dat de frontjes deels vernieuwd zijn. Die oudere modellen zijn er niet meer. Dat is dan weer geinig. Weer dat verzamelen he!
(Deze vind ik eigenlijk het mooiste. Lijkt het meest op sommige vintage modellen. )
De revival van de LCD Elektronika’s!