Fijne Vostok vrijdag,
Andere scuba vandaag. Dit is mijn favoriete kleur inmiddels. Met de mooiste sunburst.
Leuke details.
Fijne Vostok vrijdag allemaal!
Zie o.a. ook deze website. (Ik heb goede ervaringen met deze handelaar. )
Het merk wordt ook door deze bekende handelaar “Julian Kampman” gevoerd. De horloges worden in Moskou geproduceerd. De modellen hebben zeker een behoorlijk uitgesproken stijl!
Voor wat betreft het bekende chronografen werkpaard, de 3133, al aangestipt door @LVA .
Dezelfde Julian uit München heeft hieronder een aardige samenvatting erover geschreven.
Ik citeer.
"Zeit ist das, was man an der Uhr abliest.” (Albert Einstein)
Dass jede Uhr diese Zeit auch anzeigt, verdankt sie ihrem Innersten, dem Uhrwerk. Auch als “Kaliber” bezeichnet, macht es letztendlich den Wert einer Uhr aus und bestimmt alleinig über Zuverlässigkeit, Ganggenauigkeit und Qualität.
Als die schweizerische Produktion des berühmten Kalibers “”Valjoux 7734” im Jahre 1974 eingestellt wurde und Russland die Rechte, Maschinen und Werkzeuge erwarb, wurde das russische Chronographenkaliber “3133” geboren.
Es wird noch heute so exakt hergestellt, dass fast alle Teile des Kalibers 3133 zum Valjoux 7734 kompatibel sind und bildet in seiner Präzision und Ganggenauigkeit die Grundlage für alle Chronographen der Marke POLJOT
"
Mooi Duits toch?
Fijne Vostok vrijdag bij uitzondering nu deze gekregen van familie in NOS
conditie om de rest van de dag uit de jaren 90…
Beloofd aan iemand van HF om weg te geven cq te schenken hoor daar niets meer van…
Dus denk geen interesse meer…
Dan ga ik hem zelf maar dragen…
Zij is partijdig!
Natuurlijk is ze dat. Hier thuis is maar één partij, zoals in de goeie ouwe CCCP tijd, toch?

Hier thuis is maar één partij
Mannen, nog een genoeglijke Boctok vrijdag. Het is bijna weekend dus veel plezier allemaal. (niet op de datum letten)

Mannen
Jij ook prettig weekend Dirk,
maar vergeet je bijvoorbeeld Petra niet, en de vrouw van @ritmo? En de dochter van Lennert?
Oeps, je hebt gelijk Jan.
Opnieuw, jongens en meisjes,………
Je vergeet mijn vrouw.
Leuk, nieuw topic al weer!
Ik moet mijn rus nog steeds fixen, maar de movements zijn weer out of stock.
Iemand toevallig nog een komandirskie uurwerk of een lopende sloper liggen voor weinig?
Dan kan ik deze ook weer eens om de pols slingeren!
Om 4, 5 en 6 uur mag er niet gebeld worden.