Hola, wat was daarmee gebeurd
Mooi resultaat wel
Hola, wat was daarmee gebeurd
Mooi resultaat wel
Er is ook een video dat er een echte lada 4x4 overheen rijdt
Je blijft toch magische handen hebben!
Dat is natuurlijk wel de ultieme test, een Lada Niva over een Vostok laten rijden, niet zo’n Westerse BMW.
Ik heb begrepen dat dit de onvolprezen Dmirtry van Meranom zelf is. Meranom is ook behoorlijk verweven met de fabrikant. En gevestigd in Chistopol net als de fabrikant.
Maar ik verwacht dat de BMW van Danielle hem minimaal gelijk onder druk zet. Zeker op die betonvloer.
Goedemorgen op vostok vrijdag begin vandaag met een plaatje uit het archief omdat hij er zo mooi opstaat.
Mooie vostok vrijdag mensen!
(Geen gedoe meer met de datum. Deze blijft op 4 staan. )
Vandaag een late rit @Eddie?
Kan je hem niet op 6 vastzetten? Dan kan je hem voor altijd zo laten staan.
Ik draag nu even iets anders, maar ga eens bedenken welke CCCP/Rus er gaat komen bij de middag switch.
Ha ha, had ik ook al bedacht. Ik herinner me dat ik een vorige keer hem nog aan het wisselen kreeg. Door een aantal keren volgens officiële snel verzet procedure te verzetten. Nu beweegt hij iets maar blijft op 4. Verzet vinger neemt hem niet goed mee? Zal wel een keer open moeten.
Nee joh. De vrijdag is al jaren een vrije dag.
@Omega73, Jan, je kunt proberen door je Vostok 48 uur terug te draaien, weer in het datumverzet te draaien. Daarna weer vooruit bij datum verzetten.
Wel griezelig, maar ja zo is het ook niet goed. Dus geprobeerd, helaas nog geen succes. Bedankt voor de tip wel.
Deze had al veel te lang geen licht meer gezien vanuit zijn horlogebox.
Dus gisteren en vandaag om de pols.
Jammer, het is een laatste redmiddel dat 50-50 kán lukken.
Nu moet-ie naar @LVA of wellicht naar Jan Ubels.