Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Zijn ook niet de slimsten die Amerikanen.

1 like

Ik ben ook dol op mijn GMT die ik van @Mipnick heb overgenomen. Vergeet dat NATO bandje even, was tijdelijk…

Doet stabiel +5s/dag. Heel tevreden over.

7 likes

Ik weet nog een mooie band er voor :wink:

2 likes

Niet allemaal over één kam scheren hè. :thinking:

4 likes

Nee de GMT ga ik niet op BoR zetten, dat vind ik te druk allemaal, de GMT is zelf al een aandacht trekker t.o.v. de rustige Panerai.
Ik denk dat ie weer op leer komt en met warme dagen in de horlogedoos blijft.

1 like

Ik vind die er anders wel heel goed op staan. :ok_hand:

Zo durf ik mijzelf niet te noemen met een Elo rating van 1150 :joy:

1 like

Ik heb bij Ali een andere, iets rustigere besteld. Was maar €4 maar ik ben toch niet echt een grote fan. Soms leuk voor een dag.

Als geboren Canadees mag ik wel chargeren. Doen Amerikanen ook over Canadezen😁

2 likes

Vind ik ook. Ik heb een Canadese neef en een collega die in Canada is opgegroeid (volgens mij ken je hem wel). Echt heel anders dan de gemiddelde Amerikaan.

1 like

Ze hebben best een mooie vlag. :wink:

En schitterend mooie nationale parken! :grin:

Maar de Rocky Mountains kunnen er ook wel mee door Bill! Oa. op de Icefields Parkway gereden.

7 likes

Tis echt een ander volk. Het is heel gek. Waar ik vandaan kwam hoefden je autodeuren niet op slot(moet je ook niet doen bij -22graden) en 60 km verderop over de grens wel. Wij hadden niet overal wapens en over de grens wel. Zelfde mensen, zelfde streek, zelfde geloof.

2 likes

:grin: Ik doe me best.

Mijn Amerikaanse neef is niet wezelijk anders dan mijn Canadese neven en nichten. Vrij strak in het geloof (is ook dominee) en hartelijk en gastvrij in de omgang. Wel wat traditioneel in denken over wereld thema’s t.o.v. onze familie in Nederland.
Maar ik zal zeker niet zeggen dat dit alle Amerikanen en Canadezen vertegenwoordigd.
Wel herken ik ook dat wapens veel vaker in de USA ter sprake kwamen. En je ziet er grote wapen winkels.
Overal werd ik heel vriendelijk geholpen. In Las Vegas verdwaalde ik in een woonwijk met de camper. Een man kwam naar buiten en reed voor mij uit om mij weer op de highway te krijgen. Ook leuke gesprekken gehad in cafés, een gratis zakhorloge in een antiek zaak in Utah toen ik over de paarden van mijn vader vertelde.

In Jasper Canada werd ik op een trein uitgenodigd toen ik foto’s maakte. Complete uitleg en copie vrachtbrief meegekregen. Bij de ns nooit meegemaakt. (O ja, een keer) :grin:

1 like

Sowieso staan Nederlanders wel bekend als ‘goed volk’ je wordt vaak positief ontvangen als ze het horen.

2 likes

Ook waar!
“Where you from?” The Netherlands. “O nice, I have a cousin in Amsterdam.”
Toen hingen we uit een excursie trein in Vancouver, en een spoorweg werker sprak ons direct aan.

On topic, Russische Vostok op het strand van San Clemente. Ten zuiden van LA.
In model kan alles. Goed weekend mensen!

4 likes

Oude foto

7 likes

Lekkere Boctok friday mensen

10 likes

Vandaag was het de 31659. Met de kras die om een polijstbeurt smeekt… :sweat_smile:

10 likes

Mooi, weer eens wat anders na al die Vostoks! :wink:
Ik zie die kras toch niet. :thinking:
Net op het wazige deel zeker?
(Of links onder op de kast net boven de lug. Maar kan ook een haartje zijn) :grin:

2 likes