Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

O ja, wel apart. Na eerste keer accu opladen, nieuwe camera, staat het menu op Kazachstaans schrift!
Ik herkende meteen de cyrillische letters, maar ook geen Russisch. :thinking:
Lekker handig. :face_with_raised_eyebrow:
Voordat ik het taalwijzigen menu te pakken had. :rofl:

1 like

Iedereen een geweldige Vostok vrijdag,

10 likes

En iedereen natuurlijk weer een geweldige Vostok vrijdag gewenst.

11 likes

Mooie vostok vrijdag mensen! :+1:

11 likes

Goedemorgen!

10 likes

Fijne Vostok vrijdag!

8 likes

In welke webshop heb je die gekocht? :joy:

1 like

Nog niet met de nieuwe camera genomen? Datum is in elk geval goed leesbaar :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kamera Express. Gerenommeerde keten met veel vestigingen. :thinking:
Met de nieuwe camera, maar nu met handmatig scherpstellen.
Beetje haast werk want rolluik monteur zou om 8 uur voor de deur staan. Hij was er dus ook. :+1:
:grin:

1 like

Veel gedragen zoals je ziet

10 likes

Een wat minder bekende Rus.

13 likes

Leuk. Deze heb ik nog niet gezien.

Ik heb het anker weer uitgegooid.

En net ook het goede nieuws dat een verkochte Vostok na 14 dagen (ipv 3-5) uiteindelijk in Spanje is aangekomen. Dacht even dat deze verdwenen was…

10 likes

Even nieuwe foto gemaakt.
Sorry, oefenen met die camera. :wink:

7 likes

Gezien het draagcomfort ben ik nog steeds aan het twijfelen of ik de Hirsch Accent gewoon niet lekker laat zitten…

6 likes

Staat ook prima toch? Robuste band.

1 like

Net even op mesh gezet ( half uur gepriegel ) en nu even wennen. Jarenlang horlogeloos geweest en nooit staal gehad dus ik kijk het even aan. Blijf het een smal bandje vinden.

9 likes

Leuke foto.

Staat ook goed. Ik vind de BoR net iets stoerder bij dit horloge, maar ik voel het natuurlijk niet op de pols.

Dit is een leuke combi. En smal, dat is relatief. Misschien moet je een goedkope vintage met een 16mm erbij halen.

2 likes

Ik ook, denk dat ik nog een extra BoR bestel bij AliExpress dan kan die andere op de Duro blijven. De BoR is ook heel comfortabel.

Dan is mesh het slechtst om mee te wennen qua comfort vind ik. Zijwaarts buigen ze nauwelijks en ze hebben ook nog een minimum diameter dus vaak liggen ze niet lekker op je huid tenzij je grote polsen hebt.
Een schakelband is m.i. comfortabeler waarbij voor mij een Beads of Rice echt de kroon spant qua comfort.

2 likes

Smal bandje? Deze is toch gewoon 20mm?
Nix mis mee, imo.

is 18mm. Lijkt zo smal maar misschien is het ook wennen.

1 like