Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Is ook wat smal. Kast ontwerp 420 is ook van oudere datum toen de mode wat bescheidener was.

Leuk voorbeeld wat een band kan doen.

18 mm mesh.

Of 18 mm gevulde lederen band.

6 likes

Dat is idd wel een verschil. Zou dat ook met rubber zo zijn?

Ja mits wat dik zoals die Hirsh van @fdpg1963 . Moet wat volume hebben.

Deze smokkelt ook wat. Verbreding tot zo’n 20 mm. :wink:

5 likes

En nu ik er over nadenk, bij Poljot Sturmanskie precies hetzelfde. Best mooie kast maar de wat ouderwetse 18mm lugmaat. De reisseu 's hebben dan ook 20mm meen ik.

Bij de vintage uitvoering werd dat in 1988, orgineel, al zo opgelost.
Of het mooi aansluit mag iedereen zelf beoordelen. :wink:

Reisseu Okeah model. 20mm.

8 likes

Mijn Russische Big Bird

13 likes

Rusky Pino. :rofl:
Kрасивая птица

4 likes

Deze vandaag uitgekozen

9 likes

Deze Boctok vrijdag een hoog Panerai gehalte. Vanmiddag thuis en jullie hebben mij aangestoken. Voor de rest van avond deze.

10 likes

Telt deze? Junkers met 3133 kaliber, in elkaar gezet door Garde-Ruhla, dus ook nog een beetje Oost-Duits :grin:

9 likes

Wauw, wat een mooie :heart_eyes:

Mooie flieger Marco! :+1:

Šturmanskie Saturday :metal:

12 likes

Vandaag deze Rus om de pols uit de jaren 70’. Dacht ook maar ff hier voorbij te laten komen.

10 likes

Doe ik mee. :+1:

8 likes

Tweede exemplaar besteld, binnenkort weer op de “Panerai”. En wat waardeer ik dit horloge steeds meer!

2 likes

Dagje te laat deze Vostok:

12 likes

Maar wel de moeite waard! Mooier dan de mijne. Nadat ik de kast zelf ging brushen zonder verstand van zaken :see_no_evil:

Gelukkig is het uurwerk en de wijzerplaat nog intact.

7 likes

Zeker nog te redden hoor :+1:

1 like

Dat valt nog wel wat te herstellen hoor. Vooral het horloge goed vastmaken en steeds, rustig in dezelfde richting ‘schuren’.
Bij mij is het ook verre van perfect hoor. Maar op een 20cm afstand valt dat al niet meer op.

3 likes

Ik was dat super glimmende chroom wel zat.

Heb het, tot op messing schuren, geprobeerd. En dan radiaal. Eerst ook alle richtingen en zag er niet uit. Maar toen rustig radiaal met grof schuurpapier.

Maar uiteindelijk gewoon zwarte bezel. En inmiddels niet meer in de collectie. :grin:

6 likes