Is ook wat smal. Kast ontwerp 420 is ook van oudere datum toen de mode wat bescheidener was.
Leuk voorbeeld wat een band kan doen.
18 mm mesh.
Of 18 mm gevulde lederen band.
Is ook wat smal. Kast ontwerp 420 is ook van oudere datum toen de mode wat bescheidener was.
Leuk voorbeeld wat een band kan doen.
Dat is idd wel een verschil. Zou dat ook met rubber zo zijn?
Ja mits wat dik zoals die Hirsh van @fdpg1963 . Moet wat volume hebben.
Deze smokkelt ook wat. Verbreding tot zo’n 20 mm.
En nu ik er over nadenk, bij Poljot Sturmanskie precies hetzelfde. Best mooie kast maar de wat ouderwetse 18mm lugmaat. De reisseu 's hebben dan ook 20mm meen ik.
Bij de vintage uitvoering werd dat in 1988, orgineel, al zo opgelost.
Of het mooi aansluit mag iedereen zelf beoordelen.
Reisseu Okeah model. 20mm.
Rusky Pino.
Kрасивая птица
Deze Boctok vrijdag een hoog Panerai gehalte. Vanmiddag thuis en jullie hebben mij aangestoken. Voor de rest van avond deze.
Telt deze? Junkers met 3133 kaliber, in elkaar gezet door Garde-Ruhla, dus ook nog een beetje Oost-Duits
Wauw, wat een mooie
Mooie flieger Marco!
Tweede exemplaar besteld, binnenkort weer op de “Panerai”. En wat waardeer ik dit horloge steeds meer!
Maar wel de moeite waard! Mooier dan de mijne. Nadat ik de kast zelf ging brushen zonder verstand van zaken
Gelukkig is het uurwerk en de wijzerplaat nog intact.
Zeker nog te redden hoor
Dat valt nog wel wat te herstellen hoor. Vooral het horloge goed vastmaken en steeds, rustig in dezelfde richting ‘schuren’.
Bij mij is het ook verre van perfect hoor. Maar op een 20cm afstand valt dat al niet meer op.