Bijzonder geslaagd Folkert!
En complimenten Dirk!
Veel plezier er mee!
Bijzonder geslaagd Folkert!
En complimenten Dirk!
Veel plezier er mee!
Vandaag binnengekregen:
Mijn eerste Russische horloge. Overgenomen van @Tmbrszs
Ik ben er helemaal happy mee!
Mooi hoor.
Origineel of mod ?
Geen idee eigenlijk…
Ah, ik heb van @Tmbrszs begrepen dat het om een mod gaat. Ik had ook al even gezocht en het lijk dat het origineel zonder bezel wordt verkocht.
Pobeda.
Een van de meest “gewone basis merken” voor de Russen zelf.
Althans als ik mijn juf voor russische taalles moet geloven.
Bij het voorstel rondje werd gevraagd waarom je een cursus russische taal wilde doen.
Toen zei ik, ik verzamel o.a. russische horloges. Het is dan wel leuk de taal een beetje te kennen.
Toen vroeg Ludmilla, heb je ook een Pobeda? Laat ik die nou net niet hebben.
Wees er zuinig op dus.
Dat was een snelle actie van je Piet.
Heeft maar een paar uur te koop gestaan volgens mij.
Mooie Vostok!
Een heel geslaagde mod moet ik zeggen. Smaakvol samengesteld qua vorm en kleur.
En alle tekst in het Russisch/Cyrillisch, dat vind ik persoonlijk het leukst. Leeftijd heb ik minder mee. Uiteindelijk zijn de ontwerpen nooit veel veranderd sinds de Sovjet tijd.
Ja, klopt. Ik wilde al een tijdje een Russisch horloge hebben. Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in Rusland en zijn geschiedenis, met name de Sovjet-tijd. Nu stamt dit horloge uit 2020 dus die vlieger gaat niet op maar ooit komt er een Sovjet-horloge en dit vind ik een mooie opstap.
Ga zo door Piet! Dit is alvast een mooi begin.
En zonder datum, vind ik wel mooier om te zien en makkelijker.
Mooi!
Ja ja, gewoon geen zin om 'm goed te zetten hè Tot eind 2021 was daar ook geen controle op
Waar is jouw Vostok de laatste tijd?
Pas jij maar op, die trust levels zijn zo sensibel!
Of niet Petra? Ik ben ook eens teruggezet geweest naar 2. Geen idee waarom. Echt niet.
Wel met een Russische vlag vlaggen dan
Thanks!
Ik heb er ook een zIlvergrijze inlay bijgekregen. Ook mooi maar minder. Misschien eens proberen met een grijs bandje.
Weten jullie of het moeilijk is om zo’n bezel eventueel te wisselen? Misschien moet ik dan eens op zoek naar een extra bezel.