Heel toffe versie. De blauwe inlay vind ik zelf leuker, maar zilvergrijs is ook wel tof, mits het juiste bandje.
Maar heb je een extra bezel, of enkel de inlay? Een inlay wisselen gaat niet zo snel en moet je ook lijmen. Een bezel wisselen stelt niet zoveel voor hoor en kan zelfs op je gemak binnen de minuut. Ik gebruik daar een plastic mes voor (oud kleuter bestek ) en zorg dat ik op een zachte ondergrond werk. Als je dus enkel de inlay hebt en je wil regelmatig wisselen zou ik voorstellen om een extra bezel te kopen.
Dat is Yoeri toch?
Volgens mij wel, wij waren “bestie’s”
Dat was inderdaad het idee. Ik heb alleen de inlay met een aantal plakkers en het leek me al geen goed idee om die steeds los te peuteren.
Dat zou ik dan gewoon doen. Zoek even een paar filmpjes op en dan zie je dat er niet veel aan is bij een Vostok. Enkel opletten dat je de bezel niet over het glas krast wanneer je hem los maakt.
Er staat “eerste kosmonaut” op de wijzerplaat dus het zal haast wel? Ik weet nooit wat het verschil is tussen een astronaut en een kosmonaut dus misschien heb ik het mis.
Volgens mij alleen taalkundig. In Rusland noemen ze een astronaut een kosmonaut, dat is wat ik er van weet.
Cosmonaut is toch alleen in een baan rond de aarde en een astronaut land ergens?
Whatever. Hier de calvarie
Wel heel gaaf Yoeri en z’n Vostok
Yes!! Toch weer eens het nut aangetoond van maffe weetjes🤣
Nice watches Bill!
Ready for take off.
Dan heb ik nog een aanvulling voor je uit Piet’s Grote Nutteloze Feiten Catalogus: een Chinese ruimtevaarder heet een taikonaut.
Vroeger een bamitaikonaut