Van die rode zou ik in ieder geval de wijzerplaat proberen te redden. Het is model 395 uit een reeks van zo’n 8 jaar geleden. Daar zitten nog applicatie-cijfertjes en -batons op, die handmatig stuk voor stuk werden vastgelijmd. Gewoon goedkoop een intacte complete 710 met saaie wijzerplaat op de kop tikken en deze wijzerplaat erin omzetten.
De blauwe wijzerplaat is van de latere goedkopere wijzerplaatreeks en daarop is alles drukwerk. Geen applicatie-elementjes meer. Maar het lijkt erop dat die kleur ook niet meer gemaakt wordt (op de fabriekssite en bij Meranom is alleen de groene 405-versie nog maar te zien). Dus eigenlijk zijn ze allebei de moeite van opknappen waard.
Haha, Mikhail Novikov en Vera Belova bedoel je waarschijnlijk. Die hebben iets minder zaken uitgevonden dan ze zelf claimen. Ze keken vooral noviteiten af van Blancpain en pasten die aan met Russiche materialen. Het complete verhaal ga ik hier nog een keer vertellen.
Ja inderdaad, had ik over het hoofd gezien! Ik heb trouwens zelf nog een okergele, die zie je ook niet meer. Van de blauwe kan ik bij Meranom geen spoor meer vinden.
Geinig, iedereen helemaal into het Richard type wijzerplaat. Jullie maken mij nieuwsgierig. Heb nog een paar van dit type wijzerplaten los liggen. Als ik thuis ben even checken wat ik heb liggen.
Is er nog behoefte om weer eens samen te lunchen of iets dergelijks? Volgens mij was dit al een stabiel sterke groep qua aantallen maar volgens mij is de club nog verder uitgebreid?
Ik sta overal voor open. Hier bij mij? Of gaan we op pad naar een ander. Nog dit jaar? Voordat Trump gekozen wordt of erna? Of over het jaar heen tillen.
Iemand zin om er een poll van te maken? Ik heb dat zo eens bekeken om een poll te maken, maar daar moet ik later maar eens induiken hoe dat werkt.
het was geen berg wandeling in Hongarije was maar waar de springbar brak ,25 meter hoog van een steiger dan is er niet veel meer over als het beneden komt
Kan me geen bergen meer herinneren in hongarije. Weet alleen nog maar dat het verdomd plat was in de streek rond het Valence meer. 1987. Was toen nog best een ding tussen alle russische toeristen daar.
Nooit geweest daar, maar Richard heeft wel wat met dat land. In het noorden het Matragebergte. Maar de grote laagvlakte is meer bekend volgens mij. De Poesta.
Ps Richard antwoordde hij ook net.
Lijkt mij zeker weer eens leuk. Snap je voorstel Jan, maar tijdens de Rikketik veel tijd nodig met kennissen die niets met Russisch spul hebben. Vind het leuker meer tijd te kunnen vrijmaken met jullie. Moeten anders eens kijken waar we centraal iets kunnen organiseren.