Hup naar de Blokker! En eerst goed schudden!
Tja, er zit ethanol in (drinkbare alcohol). Maar ook ammoniak en daar word je niet vrolijk van.
Ik heb mijn acryl glaasjes gelukkig nog nooit hoeven te polijsten. Nog weinig kransje, ben algemeen vrij voorzichtig. Maar als het ooit nodig is ben ik altijd bang dat het eindresultaat nog erger is
Ik heb natuurlijk nog een 110 kast schuur trauma.
Polijstmachine gaat gauw te snel, dan treedt er warmte op en plaatselijke smelting, dus optische vervorming. Dat krijtpoeder en verwerken met de hand is zo verkeerd nog niet. Polywatch bevat milde oplosmiddelen die plaatselijk het acryl zacht maken maar nog net niet oplossen. Vandaar dat het “dichtplamuren” van de krasjes geen perceptie is, het is echt zo. In Brasso zorgt de ammoniak voor ionenuitwisseling met de metaaloxides. De oxides veranderen in nitraten, die veel makkelijker weg te poetsen zijn. In tandpasta zitten zeepachtige stoffen voor het oplossen van eiwitten en vetten, en een smaakje.
“Pamphibia” 170964. Meranom heeft 'm niet meer, Vostok-Watches 24 nog wel.
Is ongeveer even duur als Meranom, maar Peter Arms communiceert slecht. Mocht je daar willen bestellen, zorg dan dat je daar eerst een geregistreerd account hebt aangemaakt, anders worden de track & trace gegevens van je zending niet naar je doorgemaild. Dan kun je mogelijk een probleem krijgen bij een zoekgeraakt pakket en zul je merken dat Arms niet van nazorg houdt die geen geld oplevert.
De stalen armband op de foto is een custom toevoeging, daar moet je sowieso separaat voor naar op zoek.
Ah, zo is-ie heel fraai! Pardon, ik heb niks gezegd.
Dat wordt zowiezo project voor volgend jaar.
In nov en dec wachten op 2 incoming.
Moet nog 2 micro brands in het blauwe zetten.
Geen probleem het was ook een slecht belichten foto. Probeer altijd nog een keer als eerste te zijn op de vrijdag. Maar dat is een uitdaging met de vroege vogels hier🙈.
Ja die is lekker! Mijne is de 170548. De 170964 komt dichterbij het Panerai idee met de kleine secondewijzer.
Dit werkt super. Je kunt de grid dan steeds verhogen.
Gebruikt dit al jaren voor mijn stokjes
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€3,73 | Schuurpasta 320-10000 Grit Glas Metaal Slijpen Lepping Pasta 5G Slijppasta Jade Glas Spiegel Polijstpasta
AliExpress…
Grid of Grit… ?
Grit, kleine steentjes. Als ik me niet vergis.
In theorie zou je dus met een vers laagje zinksulfide de boel weer aan de gang moeten krijgen?
Thanks voor advies jongens en meisjes. Ik verklaar me bij deze voor genezen verklaard tav mijn plexiglas allergie per 01-01-2025.
Ja, met een heel klein beetje koper of zilver erdoor als katalysator. Zal alleen vlokkerig groen worden, je moet het mengen met de radium voor egaal groen. En dat mag iemand anders proberen; ik doe het niet.
Ja, grit. Grid = netwerk.