Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Iedereen een fijn Vostok-weekeinde! Of je nu op het vasteland bent of niet. Terschelling :heart_eyes:
De komende dagen zal ik wellicht in een zonnige tuin werken. Ook lekker.

14 likes

Smooi

1 like

Hoihoi

14 likes

Goeie Vostok vrijdag iedereen.

11 likes

Heb de tijd al bijgesteld

10 likes

Een onverwachte NA vandaag heeft er voor gezorgd dat de Vostok om 10:00 al van mijn pols af was dus ik heb gezondigd vandaag… :wink:

Maar met een goede reden! :blush::blush:

4 likes

Genieten

13 likes

Ik ving zoiets al op :wink: super blij voor je. Beurtje geven en om den polsch!

1 like

De Goodwill Games van 1994 waren de derde editie van het multisportevenement, bedacht door Ted Turner, dat van 23 juli tot en met 7 augustus 1994 in Sint-Petersburg, Rusland, werd gehouden. Het evenement – ​​bedoeld om de betrekkingen tussen de Sovjet-Unie en de Verenigde Staten te verbeteren tijdens de Koude Oorlog – werd oorspronkelijk toegekend aan Leningrad, maar door het uiteenvallen van de Sovjet-Unie in 1991 kreeg de stad weer zijn oude naam binnen een nieuw Rusland.[1] In totaal namen ongeveer 2000 atleten uit 56 landen deel aan het 16-daagse evenement.[2] De Russische president Boris Jeltsin opende de spelen op 23 juli in het Kirovstadion.[

13 likes

Het is weer een bijzondere, Bill. Leuk om te lezen en te zien

1 like

Ja direct na het openen van het “cadeau” had je broer al een foto gestuurd :wink: We zaten toevallig allemaal samen aan de koffie op werk.

Dankjewel! Was een aangename verrassing! Maar de familie van deze collega wilde het zo. Hij wist van de dagwaarde af… maar belangrijker was dat ie bij een liefhebber kwam, niet bij een handelaar.

1 like

Neem ons eens mee in de verrassing? Fotootje misschien. Één keer mag wel hier. Wij moeten binnenkort ook even plannen maken.

1 like

Waar heb jij deze Vostok besteld? Bij Meranom of misschien vostok-watches24.com? Het pakket komt uit Rusland en met alle anti-Rusland maatregelen vraag ik me af of het nog makkelijk gaat. Ik krijg nl. van vostok-watches24.com om de dag mails dat ze moeilijkheden hebben met het vervoer.

2 likes

Heeft die middelste een “sunburst” effect? Die ziet er mooi uit zeg. :+1:

6 likes

Dank!
Alle 3 hebben het sunburst effect. De linkse en middelste hebben het het sterkste.
Je moet ze iets draaien in het licht en dan komt het ineens. Bij deze foto ligt de middelste toevallig in de gunstigste positie.

1 like

Bedankt voor de info. Nog meer om te kiezen. Ik wist tot nu toe niet dat Vostok behalve zilver en goud ook meer kleuren in sunburst had.

2 likes

6 likes

Hoi,

dit horloge is van Vostok-watches24.com. Betaling loopt altijd via PayPal. Bij vragen (vaak kies ik dan Whatsapp inplaats van email) wordt meteen gereageerd. Verzending duurde in dit geval ruim drie weken.
In het verleden heb ik wel bij Meranom besteld. Ging net zo makkelijk, alleen moest ik wat meer geduld hebben voor de ontvangst.

Groet

Je ziet Jan, op deze zonnige dag mét bijpassende vrolijke band.

10 likes

:+1: :grin:

Wat een mooie. Toevallig krijg ik volgende week een zelfde voor restauratie. Werkt wel heel lekker hoor. Altijd veel voldoening van. Inmiddels al een aantal van gedaan.

1 like