Wat is hier fout aan?
Ik vind het een heel leuk en net horloge. Wel zou ik de mesh vervangen door een lederen band.
Donkergroen misstaat ook niet bij goud.
![]()
Hier nog even 2 double horloges die ik op hagedis heb gezet. Voor zover ik weet echt hagedis, geen imitatie. Je voelt het aan de band zelf en merkt het aan de prijs. Maar ja, wie mooi wil zijn… ![]()
Donker groen lijkt mij ook zeer fraai!
Niks meer aan doen. Gouden mesh staat prima, meer edgy dan het cliché van hagedissenleer. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je er verder bij aan hebt.
Dat dus ook. ![]()
Ben even weg. Bijna tijd voor de wekelijkse fittness training. ![]()
Daarna verder met schilderen buitenshuis. Daarbij dus geen horloge trouwens.
Mooie dag weer horloge vrienden! ![]()
Zulke schoonheden verdienen ook een echte hagedis band. Mijn Omega erfstuk is ook voorzien van een echte hagedis (Hirsch) en dat draagt zeer comfortabel.
N.B. De Hirsch hagedis is op dit moment flink afgeprijsd bij onze forum sponsor.
Eerder tijdloos, geen cliché naar mijn mening.
Het is gewoon een kwestie van smaak maar als je de mesh draagt zou ik nog wel wat aan de bandpen doen want nu trekt de band aan de onderkant helemaal scheef.
Dat is ook de reden waarom ik nooit mesh draag, in zijwaartse richting vind ik ze te stug en gaan ze altijd scheef trekken.
Persoonlijk vind ik het nu teveel goud wat er blinkt maar wel echt een heel leuk horloge en een welkome afwisseling tussen alle duikers.
Gefeliciteerd!
Hey Petra, wat leuk! Dankjewel! ![]()
Oké, ben overtuigd. Ga op zoek naar een alternatief voor de “gouden” mesh. Dan maar vandaag een andere “square”. Export Poljot met een datum snel verzet. Groot voordeel want dat betekent dat door draaien uitsluitend voor de juiste dag van toepassing is. Stuk sneller.
Ooit eens op de beurs voor weinig kunnen kopen. Liep totaal niet maar na een service floreert deze Poljot al jaren ongenaakbaar.
Zeker niet, dit is elke dag een mooi horloge.
Fijne dag!
Goedemorgen!
Fijne Vostok Vrijdag allemaal.
Vandaag maakt huize Piet82 zich op voor een weekje Drenthe. Deze Vostok mag mee.