Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

:wink: Yep, maar minder artistiek.

2 likes

Nou, die cursus werpt zijn vruchten af hoor.

Hele mooie foto!

2 likes

Goedeavond horlogevrienden,

hier is ie weer

POLJOT Buran 3133 Chronograph

15 likes

Om een goede foto te maken Is nog niet zo eenvoudig hoor. Maar Jan, zie wel talent in je werk, daar zou je wat mee moeten doen. Afgelopen weekend was er bij ons in het dorp een motor veteraan festival. Daar stond iemand die beroepsmatig foto’s maakte van je klassieke motor of brommer om er vervolgens weer een kalender van uit te geven. Misschien iets voor jou Jan? Een Boctok kalender maken, zijn best wel 12 iconische Boctoks in bruikleen te vinden om te fotograferen. Heb lang geleden eens zo’n mobiel fotografie tentje gekregen. Paar keer gebruikt, gun mijzelf dan niet weer de tijd om alles op te zetten voor één foto.

Overigens gisteren een Boley kunnen overnemen met de potentie om het een prominente plek te geven in de workshop. Heel blIj mee.

10 likes

Dank je Dirk.
Ik heb dat al jaren als een neven hobby. Momenteel weer nieuw leven ingeblazen. Naast filmen en films monteren. Werk genoeg.

Leuk apparaat heb je daar gescoord!

3 likes

Ik zat afgelopen vrijdag @BroederBill aan de keukentafel voor de overdracht van een horloge en toen kwam ter sprake dat het misschien wel leuk is om een keer een meeting te doen met liefhebbers van Russische horloges, jullie dus. Dit is dan misschien een uitgelezen moment om

Als iemand twaalf iconische Boctoks uit zijn collectie kan toveren dan is het Bill wel en anders komen we er met de rest van de club wel uit.

5 likes

Een meeting in het midden van ons land ben ik wel voor te porren.

5 likes

Vandaag had ik zin in een grote ZIM.

14 likes

Dat is eigenlijk wel weer eens een leuk initiatief.
Weet iemand een leuk koffiehuis annex lunchroom wat voor iedereen eenvoudig is te bereiken.

• Wie heeft interesse.
  • Wil graag een dag in het weekend
  • Door de weekse dag is ook oké
6 likes

Mijn voorkeur gaat ook uit voor het weekend omdat ik fulltime werk en de vrije dagen op zijn voor dit jaar. Daarnaast wonen mijn ouders in het midden van het land dus dan ik het combineren met mijn gezin met weekendje opa en oma.

Dit weekend ben ik er ook en ik zal eens op de Utrechtse Heuvelrug rondsnuffelen of ik een leuke locatie kan vinden.

3 likes

Lijkt me ook leuk om de wappies van dit spectrum eens te ontmoeten. :grin: @BroederBill en @Rhys ken ik al, dus als dat de opmaat is :sunglasses:

3 likes

Mijn voorkeur gaat ook uit voor het weekend in verband met werk.

2 likes

Dat dus.
Het zal alleen wel aan mij voorbijgaan aangezien mijn volkedige werkweek in het weekend plaatsvindt.

2 likes

En dit was met zn tweeën.
:wink:

8 likes

Mooie collectie zo samen. Lang geleden?

6 jaar Richard. Maar ik wissel niet veel meer. :grin:

2 likes

Goedeavond, liefhebbers van Russische horloges.

Een Poljot, even gereinigd en nieuw glaasje erop gezet, bandje is te smal, maar wel met mooie frisse kleuren die em wel goed staan.
Krijgt nog een service beurtje.

Cal. 1645

12 likes

Ik sta er zeker voor open. Mag van mij ook bij iemand thuis als die dat leuk vind.
Uiteraard help ik dan met de catering😁

Bill

5 likes

Fijne Vostok vrijdag gewenst aan alle vrienden van het Russische horloge.

12 likes

Goedemorgen opp deze zonnige Vostok Vrijdag!

11 likes