Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Heel mooie Radioroom! Wat meer onder de radar dan de mijne. De gladde bezel staat 'm erg goed.

En daardoor merk ik wel dat ik op Vostok vrijdag (en soms ook andere dagen) toch steeds vaker alleen voor de GMT of de Panerai kies. Buiten dat zit ik nu even in een periode dat ik graag dressers draag zoals mijn DWW, FC en nu ook de vintage Omega NA waardoor de drang om een Vostok te dragen steeds minder wordt, ook op de vrijdagen. Ik ben een beetje mijn gedachten aan het ordenen wat ik met mijn huidige kleine Vostok collectie aan moet…

3 likes

Je zou je kleine Vostok collectie in het blauwe gedeelte te koop kunnen zetten / aanbieden.
Genoeg belangstelling hier zou ik zeggen. :rofl:

1 like

Het probleem is dat ze van alles mankeren, op dit moment zijn mijn Scubadude en Radioroom onverkoopbaar. Maar geld en moeite erin stoppen zal er niet voor zorgen dat ik ze vaker ga dragen.

1 like

It’s not the size that matters…
20mm hier :yum:

Edit: Vergeet ik helemaal Fijne Vostok Vrijdag te zeggen…

Fijne Vostok Vrijdag!

15 likes

Geen Vostok, wel CCCP :grin:

16 likes

Of te wel, “wie het smalle niet eert is het brede niet weerd”.
Variatie op een bekend gezegde. :grin:

Mooi horloge Piet!

4 likes

Mooie Boctok vrijdag :smiley:

14 likes

Na wat huishoudelijk gedoe én een heel amusante film in het filmhuis (the Roses, heerlijke humor) eindelijk wat rust om een plaatje te schieten van mijn vrijdag-Vostok.

Mensen, na een zonnige Vostok-vrijdag wacht ons hoe dan ook een fijn weekeinde. Geniet er van.

16 likes

Mooie GMT! Komt me ergens bekend voor :wink:
Originele Vostok band?

1 like

Dankjewel Jan

1 like

Tja, we houden duidelijk allebei van Batman…

De bracelet is in mijn herinnering meegeleverd. Maar ik heb ooit iets gepost over mijn ontdekking dat een Vostok-bracelet (misschien deze wel) nagenoeg gelijk was aan een bracelet die ik via Ali had gekocht. Dezelfde vormgeving (met vlindersluiting) en in een redelijk zware uitvoering. Dus duidelijk geen blik.

5 likes

Ik ben ff in Gdansk en kwam uit bij deze museum waar de opstand begon tegen het communisme (in de haven).
In rusland hadden we glasnost en perestrojka en in Polen was dat Solidarity met Lech walensa .
Heb helaas geen retro horloge uit Polen maar wel deze beauty uit de Sovjet Unie en uit de zelfde tijd.

14 likes

Ja dit is overduidelijk de originele.

Nee, goede kwaliteit en erg comfortabel. Geen typische Vostok band maar daar zit ik niet mee.

1 like

Net terug van vakantie, dus de rest is nog opgeruimd.
Maar ook op zondag misstaat deze niet.

14 likes

Welkom terug :+1:

1 like

5 likes

Vandaag op fotocursus geweest, deze keer in de jachthaven.

Weer thuisgekomen nog wat inspiratie opgedaan.

Even de tuin in.
Amphibia straalt er over! :grin:

13 likes

Ik dacht al: uit welke catalogus komt deze Vostok foto? Vostok zelf maakt veel saaiere foto’s. Uitstekende foto! :ok_hand:

2 likes

Dank u! :grin:

Zeer oude foto’s maar ook best aardig toch?

5 likes