Soms sta ik verbaasd
Dan zie je zoiets een soort. Invicvostik?
50-52mm
Dankjewel allemaal!
Die worden zo te zien gemaakt van stukken van die pijpleiding die ze hebben opgeblazen?
Je krijgt er wel lekker een Popeye arm van.
Lijkt op een horloge, maar wat is het Bill?
Een wandklok,
Een veldfles,
Een bijzonder soort kettlebell of dumbell,
Wat ???
Gekocht?
Of gezien?
Heeft wel wat onderzeeër vibe.
Wel geinig op feestjes.
Men neme een mooi stukje dikwandig rvs pijp.
En een
Vostok uurwerk.
Vervolgens…
Hij heeft vorige week nog een horloge gekocht Je was je collectie een tijdje geleden toch aan het uitdunnen @BroederBill ?
2 eruit 1 erin. Tot vandaag…
eind van het seizoen en contant betalen is hier populair op Kreta
Vandaag één erin die meer weegt dan de helft van je collectie samen.
Leuk horloge, Bill. Mooie wijzerplaat.
Net horloge, mooie kleur.
Is wat gangbaarder en makkelijker onder de mouw.
Mooie combinatie van bandje en wijzerplaat, Charles. Deze bezel maakt hem wel wat flets maar het misstaat niet.
Even terugkomend op de RWM (Russian watch meeting), inclusief mijzelf tel ik 7 belangstellende (Piet, Friso, Richard, Jan, Bill, Charles, Dirk). Weekend heeft dus voorkeur. Piet checkt dit weekend voor een leuke locatie in het midden van het land. Afhankelijk daarvan bepalen we een definitieve datum.
Plaatje voor de sfeer, deze is momenteel bij mij voor een chirurgische behandeling.
Daarover gesproken… Wat voor locatie ga ik zoeken? Gewoon een locatie voor een bak koffie en evt lunch?
Wat mij betreft prima.
Prima
Ik heb een paar keer een leuke meeting gehad, smiddags, met een groepje in grand café’s. Koffie en daarna borrel met wat snacks.
Dus gewoon in zo 'n gemoedelijke horeca met ook een lange tafel voor kleine groepen.
We hadden afgesproken dat iedereen een bonnetje had en apart mocht afrekenen. Of je houdt het simpel en deelt alles door het aantal personen en iedereen betaald hetzelfde.
Centraal in Nederland lijkt me prima. Doordeweeks of weekend maakt mij niet uit.