Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Soms sta ik verbaasd

Dan zie je zoiets een soort. Invicvostik?
50-52mm

11 likes

Dankjewel allemaal!

Die worden zo te zien gemaakt van stukken van die pijpleiding die ze hebben opgeblazen?

7 likes

Je krijgt er wel lekker een Popeye arm van.

2 likes

Lijkt op een horloge, maar wat is het Bill?
Een wandklok,
Een veldfles,
Een bijzonder soort kettlebell of dumbell,
Wat ???

2 likes

Gekocht? :thinking:

Of gezien?
Heeft wel wat onderzeeër vibe.
Wel geinig op feestjes. :grin:

Men neme een mooi stukje dikwandig rvs pijp.

En een

Vostok uurwerk.
Vervolgens…

4 likes

Hij heeft vorige week nog een horloge gekocht :wink: Je was je collectie een tijdje geleden toch aan het uitdunnen @BroederBill ?

3 likes

2 eruit 1 erin. Tot vandaag… :woozy_face:
eind van het seizoen en contant betalen is hier populair op Kreta

5 likes

Vandaag één erin die meer weegt dan de helft van je collectie samen. :rofl:

1 like

Nee hoor. Ik gedraag me

11 likes

Leuk horloge, Bill. Mooie wijzerplaat.

Net horloge, mooie kleur. :+1:
Is wat gangbaarder en makkelijker onder de mouw. :grin:

Mooie combinatie van bandje en wijzerplaat, Charles. Deze bezel maakt hem wel wat flets maar het misstaat niet.

1 like

Goedemorgen allemaal,

13 likes

Even terugkomend op de RWM (Russian watch meeting), inclusief mijzelf tel ik 7 belangstellende (Piet, Friso, Richard, Jan, Bill, Charles, Dirk). Weekend heeft dus voorkeur. Piet checkt dit weekend voor een leuke locatie in het midden van het land. Afhankelijk daarvan bepalen we een definitieve datum.

Plaatje voor de sfeer, deze is momenteel bij mij voor een chirurgische behandeling.

8 likes

Daarover gesproken… Wat voor locatie ga ik zoeken? Gewoon een locatie voor een bak koffie en evt lunch?

3 likes

13 likes

Wat mij betreft prima.

2 likes

Prima :+1:

1 like

Ik heb een paar keer een leuke meeting gehad, smiddags, met een groepje in grand café’s. Koffie en daarna borrel met wat snacks.

Dus gewoon in zo 'n gemoedelijke horeca met ook een lange tafel voor kleine groepen.
We hadden afgesproken dat iedereen een bonnetje had en apart mocht afrekenen. Of je houdt het simpel en deelt alles door het aantal personen en iedereen betaald hetzelfde.

Centraal in Nederland lijkt me prima. Doordeweeks of weekend maakt mij niet uit.

:beers:

4 likes