Ik ga kijken
Bij Van der Valk Breukelen.
Lekker centraal en horeca voor de inwendige mens.
Ik ben ook geïnteresseerd!
Of in Lage Vuursche bij zo’n pannekoekentent (De Vuursche Boer), ook centraal, of Loosdrecht, de Eend oid. Ga er even vanuit dat iedereen met de auto komt?
Ik zat eigenlijk meer aan een wat kleinere, knusse gelegenheid op de Utrechtse Heuvelrug te denken. Ik ga morgen daar even rondtoeren om te kijken. We kunnen natuurlijk altijd verder zoeken.
Paar keer gekampeerd bij Doorn. Daar zit bijv brasserie Rodestein. Maar ook nog veel meer horeca in centrum. Gemoedelijk plaatsje.
Ik volg de vorderingen natuurlijk wel.
Stel dat het op een zondag gaat vallen als ik toevallig eens vrij ben, ben ik er natuurlijk wel bij.
Daar moet toch uit te komen zijn,
Misschien nog een suggestie. In mijn andere gtg groepje is uiteindelijk een soort groeps pb gemaakt. Waat de belangstellenden in uitgenodigd waren. Die spreken dan onderling de exacte plaats en tijden af. Idee?
Wat mij betreft een prima idee maar ik weet niet of iedereen op een appgroep zit te wachten.
Goed idee Jan. Weet jij hoe dat moet?
Voorkomt dat we achteraf beter de Arena hadden moeten reserveren.
Geen app groep Piet.
Je stuurt gewoon een pb naar een aantal mensen. Je kunt er altijd nog toevoegen. In de titel zet je zoiets als “gtg russische horloge verzamelaars”.
Alnog van harte Folkert
Dat kan ook natuurlijk
Dankjewel Friso!
Verdomd, ik zie nu pas dat je aan meerdere personen tegelijk een PB kunt sturen
Zo handig!
Hoeft nog niet, er staan vele credits tegenover.