Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ik ga kijken

3 likes

Ik heb ook wel interesse, maar het hangt een beetje van het weekend af of het gaat lukken.

11 likes

Bij Van der Valk Breukelen.
Lekker centraal en horeca voor de inwendige mens. :blush:

3 likes

Ik ben ook geïnteresseerd!

3 likes

Of in Lage Vuursche bij zo’n pannekoekentent (De Vuursche Boer), ook centraal, of Loosdrecht, de Eend oid. Ga er even vanuit dat iedereen met de auto komt?

2 likes

Ik zat eigenlijk meer aan een wat kleinere, knusse gelegenheid op de Utrechtse Heuvelrug te denken. Ik ga morgen daar even rondtoeren om te kijken. We kunnen natuurlijk altijd verder zoeken.

5 likes

:+1:

Paar keer gekampeerd bij Doorn. Daar zit bijv brasserie Rodestein. Maar ook nog veel meer horeca in centrum. Gemoedelijk plaatsje.

3 likes

Ik volg de vorderingen natuurlijk wel.
Stel dat het op een zondag gaat vallen als ik toevallig eens vrij ben, ben ik er natuurlijk wel bij.

4 likes

Daar moet toch uit te komen zijn,

2 likes

Misschien nog een suggestie. In mijn andere gtg groepje is uiteindelijk een soort groeps pb gemaakt. Waat de belangstellenden in uitgenodigd waren. Die spreken dan onderling de exacte plaats en tijden af. Idee?

2 likes

Wat mij betreft een prima idee maar ik weet niet of iedereen op een appgroep zit te wachten.

Goed idee Jan. Weet jij hoe dat moet?
Voorkomt dat we achteraf beter de Arena hadden moeten reserveren.

2 likes

Geen app groep Piet.
Je stuurt gewoon een pb naar een aantal mensen. Je kunt er altijd nog toevoegen. In de titel zet je zoiets als “gtg russische horloge verzamelaars”. :wink:

3 likes

Alnog van harte Folkert :partying_face:

1 like

Dat kan ook natuurlijk

2 likes

Dankjewel Friso!

1 like

Verdomd, ik zie nu pas dat je aan meerdere personen tegelijk een PB kunt sturen :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Zo handig! :+1:

3 likes

Wist ik ook niet :joy: Inleveren die TL-3 titel :stuck_out_tongue:

Waar heb ik deze badge aan verdiend! :grin:

5 likes

Hoeft nog niet, er staan vele credits tegenover. :wink:

2 likes