Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Hoi Piet,

Snap het ff niet of te lui om alle berichten lezen, gaat het nu om een GTG Russia?
Zelf heb ik er maar 2 he, de Vostok Generalskie en de Vostok sub. Maar je mag mij wel toevoegen in de PB, assie met haar luch bedankt voor de eer. Tja eenzaam tussen al die kerels he :wink:.
Maar ja, ik zit altijd met het probleem van vervoer? Hebben jullie ook aan PetraO gedacht, die heeft er wel een zwik. Ik tag haar niet, laat ik wel aan Piet over. Petra komt ook al naar de GTG Den Haag, dus geen idee wat zij wil?
Maar geef mij maar wat meer duidelijkheid Piet :smiley:

2 likes

Het gaat inderdaad om een Rusland/CCCP/Oostblok meeting, Ferry.

Tenzij @PetraO ook wil komen?

2 likes

Nee Piet, Assie bedankt voor de eer. Gaat wel naar de GTG Den Haag, niet voor de horloges maar gaat gastvrouw spelen :wink:. En daar heb ik flink voor moeten aandringen :grin:

2 likes

Tja, dat maakt het voor mij lastig :smirk:

2 likes

Tja voor mij dus ook lastig, mag geen auto rijden ivm medicijnen
image

2 likes

@GiveMeYourDough aka de “Vostok demolisher” :rofl:

Ik heb stiekum al een aardige verzameling en zou het leuk vinden om aan te sluiten, als het in mijn agenda past qua datum. Altijd leuk om enthousiaste HFers in het echt te ontmoeten.

6 likes

Wel nee. Een echte kunstenaar!
Prachtige creatie’s. :ok_hand:

2ee331f046c16e2eaa81582ccfc7b6b892f0f9e6_1_465x500|nullxnull

En mooie foto’s! :grin:

Sorry Harry, ik vergat je te noemen.
En mooie avatar. :wink:

7 likes

Misschien is het wel iets als mijn planning het toelaat. Wat is dan eigenlijk de bedoeling ?
Dat je een aantal Russische horloges meeneemt ?

5 likes

Daar hebben we het eigenlijk nog helemaal niet over gehad… Ik denk dat dat wel een beetje de strekking van het verhaal zal zijn

4 likes

Leuk initiatief, ik zou er graag bij zijn maar zo als meer leden aangeven ook bij mij moet de agenda het toe laten. Ook is de locatie nog wel een klein dingetje voor me. Maargoed sta er voor open en volg graag wat de plannen zijn.

4 likes

Haal mij er ook maar uit.
Werk bijna elke zondag.
Het zou wel heel toevallig zijn als ik zou kunnen.
Wel jammer.

3 likes

Ik kom vanaf Spijkenisse/Rotterdam dus als mensen met vervoer zitten en het ligt enigzins op de route dan pik ik je wel ff op.

2 likes

Die ja :smile:

Haha mooie. Klopt wel een beetje :grimacing:.
Dat is ook de enige Rus die ik nog heb.

Masr voor een GTG sla ik waarschijnlijk over. M’n vrije weekenden zijn helaas spaarzaam en dan ga ik liever met m’n gezin op pad dan innde kroeg praten over horloges hoe gezellig ik het ook vind.
Maar wel een leuk initiatief en ik wens jullie dan ook veel plezier!

6 likes

Hier was ie nog enigszins zooals het hoort op een gehavende kast na.

5 likes

Voor mij is het jammergenoeg ook niet mogelijk om te komen, maar ik vind het een geweldig initiatief.

3 likes

Lijkt me heel leuk, maar ik heb de komende tijd al wat horligeafspraken staan. Veel plezier straks.

3 likes

Yessss!!!

3 likes

Moet hem ook voorbij laten gaan wegens chronisch tijdgebrek, ben al blij als ik af en toe een uurtje kan knutselen.

Leuk initiatief en iedereen die wel kan en gaat een fijne dag gewenst.

3 likes

Ik realiseer me dat @Gurbe ook met enige regelmaat een Vostok post. Ik heb er zelfs een van hem gekocht.

Heb je interesse in een RWM (Russian Watch Meeting) danwel een CCCP-GTG?

3 likes

Loop ik hier in Herakleion.

13 likes