Snap het ff niet of te lui om alle berichten lezen, gaat het nu om een GTG Russia?
Zelf heb ik er maar 2 he, de Vostok Generalskie en de Vostok sub. Maar je mag mij wel toevoegen in de PB, assie met haar luch bedankt voor de eer. Tja eenzaam tussen al die kerels he .
Maar ja, ik zit altijd met het probleem van vervoer? Hebben jullie ook aan PetraO gedacht, die heeft er wel een zwik. Ik tag haar niet, laat ik wel aan Piet over. Petra komt ook al naar de GTG Den Haag, dus geen idee wat zij wil?
Maar geef mij maar wat meer duidelijkheid Piet
Nee Piet, Assie bedankt voor de eer. Gaat wel naar de GTG Den Haag, niet voor de horloges maar gaat gastvrouw spelen . En daar heb ik flink voor moeten aandringen
Ik heb stiekum al een aardige verzameling en zou het leuk vinden om aan te sluiten, als het in mijn agenda past qua datum. Altijd leuk om enthousiaste HFers in het echt te ontmoeten.
Leuk initiatief, ik zou er graag bij zijn maar zo als meer leden aangeven ook bij mij moet de agenda het toe laten. Ook is de locatie nog wel een klein dingetje voor me. Maargoed sta er voor open en volg graag wat de plannen zijn.
Haha mooie. Klopt wel een beetje .
Dat is ook de enige Rus die ik nog heb.
Masr voor een GTG sla ik waarschijnlijk over. M’n vrije weekenden zijn helaas spaarzaam en dan ga ik liever met m’n gezin op pad dan innde kroeg praten over horloges hoe gezellig ik het ook vind.
Maar wel een leuk initiatief en ik wens jullie dan ook veel plezier!