Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Hangt er vanaf waar en wanneer dat gaat plaatsvinden.

1 like

Ik ben nu aan het kijken naar locaties in het midden des lands, omgeving Utrechtse Heuvelrug. Daar maken we een keuze uit en dan prikken we een datum.

4 likes

Ik mag jullie ook echt heel graag allemaal maar ik heb naast mijn 40 uur werkweek gewoon te weinig prive tijd over en die besteed ik al mijn hele leven aan ons gezin dat altijd op nr. 1 staat.

4 likes

Een andere ZIM vandaag, vers van de werkbank. De 3e ZIM die ik deze week geserviced heb.

12 likes

Volkomen terecht. Het was ook geen verwijt hoor. Ik was stiekem een beetje benieuwd naar de man met de intrigerende baan.

4 likes

Jij niet alleen.

1 like

Op zich wel mooie horloges maar door die brede bezel lijkt het me toch een behoorlijke putdeksel die je om de pols draagt. Wat is de diameter van het geheel?

40 mm

1 like

Dat valt dan op zich wel weer mee. Ik dacht eigenlijk dat hij wel over de 42mm heen zou gaan.

Als de bezel wat.minder breed zou zijn dan zou ik ook op zoek gaan naar een exemplaar. Leuk lettertype, mooie wijzerplaat, kleine secondes… :thinking:

Ok, ik heb een paar, naar mijn idee, leuke locaties:

• Moeke in Rhenen: Hier kunnen we eventueel een broodjes arrangement nemen vanaf 10 deelnemers a €23,50 p.p. HTTPS://moekerhenen.nl

• Lorijn Zuylenstein op de grens tussen Leersum en Amerongen: Redelijk geprijsd maar een beetje klein en kleine tafeltjes. Als we met een grote groep komen zit het restaurantje vol denk ik. HTTPS://lorijnzuylenatein.nl

• Het Wapen van Sandenburg in Doorn: pannenkoeken, broodjes en standaard lunch/avondeten zoals een sate menu of een schnitzel. Netjes geprijsd en zowel wijn, bier als gedestilleerd te verkrijgen voor de liefhebbers. HTTPS://hetwapenvansandenburg.nl

• Helenaheuvel in Doorn. Letterlijk midden in het bos gelegen. Prachtige locatie en redelijk geprijsd. Arrangementen mogelijk vanaf 20 personen maar dat lijkt me niet helemaal haalbaar. HTTPS://helenaheuvel.nl

Leersum en Doorn zijn voor de mensen die met het OV komen denk ik het prettigst met stations Driebergen en Maarsbergen in de buurt.

Ik heb ook nog een joker in te zetten. Dit is mijn persoonlijke favoriet maar een beetje uit de ligging voor de mensen die met het OV komen maar mochten er mensen via de A12 bij Bunnik iemand op willen pikken dan is dit misschien een leuke:

• De Graanschuur in Wijk bij Duurstede. Gelegen direct onder de enige graanmolen van Nederland die als poort in een stadsmuur gebouwd is. Buiten de locatie ben je direct op de stadsmuur en heb je uitzicht over de haven van Wijk bij Duurstede. Parkeerplaats is voldoende voorhanden op max vijf minuten lopen. De menukaart is simpel. Soepje, broodje, koffie, biertje of wijntje. Hierdoor ook betaalbaar.

Wat ik extra leuk vind aan deze locatie is dat het gerund wordt door mensen met, zoals dat mooi heet, een begeleidingsbehoefte. Een beperking dus, zowel lichamelijk als verstandelijk. Maatschappelijk verantwoord dus. HTTPS://wijksegraanschuur.nl

4 likes

Goed werk Piet! :+1:

Ik kom net van een feestje, met “luxe” lunch, in Fort Gagel, Utrecht.
Prima maar minder geschikt voor een rustige meeting, zou ik zeggen.

Ooit ook op een leuk terras bij kasteel Doorwerth gezeten. Enigszins in de buurt van Rhenen. Maar is tegenwoordig kaartje kopen, aan de website te zien.

Uit jouw selectie:

Moeke in Rhenen, lijkt me gemoedelijk en niet te duur.
Helenaheuvel zeer sfeervol maar misschien wat afgelegen.
Graanschuur is ook zeer geschikt.
Ik denk altijd even oeps, afstand tot de arbeidsmarkt en eten, maar ik ben een neuzelaar, en gaat altijd goed. :wink:

4 likes

12 likes

Mooi research werk Piet. Tof.
Ik opteer voor De Graanschuur. Mooie instelling wat in mijn ogen een win/win is.
Kunnen met elkaar afspreken voor wie met het OV komt kan meerijden vanaf station Bunnik.

5 likes

:wink: kom je dat ineens tegen, toch wel 2 leuke modellen gekocht Bill? Echt he, in al die landen zelfde truuk, geen prijs bij de horloges. Kijken de mensen aan en bepalen dan de prijs, hebben ze aan jouw net de verkeerde :wink:

2 likes

Om het even: de auto rijdt wel (met mij achter het stuur). Klinkt allemaal ok, ben benieuwd wat de datum gaat worden, ik voorzie wat knelpunten…

4 likes

Als ik met iemand mee kan rijden vind ik alles prima, maar leuk geregeld Piet :+1:
Het wordt best wel druk met de GTG’s maar altijd gezellig, vanmiddag een hele andere GTG met Rolex boys achter de rug. Was ook bere gezellig :smiley:
Lekker divers toch :smiley:

4 likes

12 likes

eeen Sovjet Borrel?
Count me in!

5 likes

:+1: :grin:

3 likes

Ja, wel eens geweest, erg klein.

Geen fan van. Stond iig altijd bekend als ranzige keuken (ik kom uit die buurt).

Dat ding in Wijk bij Duurstede lijkt me leuk, de rest ook prima.

3 likes