Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

14 likes

Felicitaties van mijn kant voor jou en je gezin

2 likes

Terug naar negenduust? :smile:

Verhuizen met een kleine van nog geen twee maand, ik kan ervan meespreken. Je gaat me maar op mijn woord moeten geloven dat ook als het nu lijkt alsof het vijf jaar van je leven gekost heeft, je er binnen een half jaar met trots op terugkijkt. :laughing:

4 likes

Van harte gefeliciteerd!

Kun je haar straks ook inwijden in de horloge hobby. Maar niet te snel hoor. :wink:

11 likes

Het heeft bijna een week langer geduurd dan verwacht maar mijn scubadude is binnen!

De bracelet kreeg ik met anderhalve hand niet kleiner omdat de pinnen muurvast zitten dus nu tijdelijk het enige 22mm bandje erop gezet wat ik voorhanden heb.

13 likes

Mooie aanwinst! De bracelet komt wel. De datum staat goed, daar gaat het om :grin:

2 likes

Gefeliciteerd met je kleine meid, van de drukte zal je de komende 18 jaar nog niet af zijn :wink:
Lekker van genieten, meer dan van horloges en natuurlijk wel opvoeden met horloges. We moeten de liefhebberij doorgeven he :partying_face: :dancing_women: :tada:

8 likes

Die heb ik uiteraard goed gezet. Het hielp ook wel dat hij maar zes dagen vooruit gezet hoefde.

2 likes

Ik zal nog maar eens mijn duiker posten, zal nog wel een Rus bij moeten komen in de collectie :wink:. En met een beetje mazzel nemen de 26e er nog mensen wat russen mee, zou nog wel een horlogewekker erbij willen hebben, kan ik wellicht dan van iemand overnemen :person_raising_hand:

Fijne avond allen :+1:

12 likes

Het zal een beetje een saaie horloge-bijeenkomst worden als we geen horloges meenemen, Ferry. Ik neem sowieso mijn hele Russische collectie mee.

3 likes

Komt Bill ook? :wink:

5 likes

Ik ga er wel van uit maar heb nog geen bevestiging gehad. Ik denk dat Bill een selectie zal maken van wat hij meeneemt anders heeft hij een kruiwagen nodig en een eigen tafel voor zijn collectie.

4 likes

:sweat_smile: :rofl:

2 likes

Eerder een vrachtwagen :joy:

5 likes

Hallo kameraden, en liefhebbers van Russische horloges, vandaag draag ik deze Poljot Buran chronograaf, dit specifieke exemplaar draagt de naam Buran — verwijzend naar het Sovjet-ruimtevaartprogramma dat bedoeld was als tegenhanger van de Space Shuttle. De meeste van ons wisten dat al natuurlijk, maar voor degene die het nog niet wisten.

Hier in werking

13 likes

Misschien dat @Eddie dan toch nog kan komen…

4 likes

Hoi @Piet82 is er wat meer bekend van de GTG CCCP, ik heb in mijn agenda 23 november staan. Nog steeds niet duidelijk of iemand mij kan oppikken, maar ook niet hoeveel leden er komen en waar? Wellicht heb ik het gemist in dit topic, zag wel dat je diverse opties hebt, maar verder zie ik niets meer staan?

2 likes

Als er gewerkt moet worden weten ze mij altijd weer te vinden. Gek hé.

4 likes

Ze willen gewoon dat je het wat rustiger aan gaat doen Eddie en je bent populair op het hf, tja dan krijg je uitnodigingen :wink:

3 likes

Nee, dat zie je verkeerd. Dit is het nuttige met het aangename combineren. Bill kan zijn hele collectie meenemen als jij de auto van de zaak ff kan lenen en als klap op de vuurpijl kun je dan toch aanwezig zijn :yum:

2 likes