Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI

Ja de datum klopt. De locatie wordt Wijk bij Duurstede en dan bij dezen de vraag of iemand ome Ferry op kan pikken. Hij mag van de dokter, of van Assie, niet meer rijden. Iemand die uit de buurt van Den Haag moet komen?

1 like

Precies dat dus met mijn medicijnen mag ik niet achter het stuur, van Assie mag het ook niet zegt ze :cry:. Denkt dat de porsche alleen van haar is :wink:

2 likes

Ik heb nog een bracelet gevonden

12 likes

Staat heel goed Piet! :ok_hand:
Is de kleur van de wijzerplaat naar verwachting trouwens?

2 likes

Staat goed op je Vostok Piet :+1:

3 likes

Mooi man.

3 likes

Mooi :+1:

2 likes

Ja, een heel mooie kleur. Lekker fris maar niet schreeuwerig.

3 likes

Met z’n nieuwe band.

10 likes

Mooie combinatie, Richard!

2 likes

11 likes

Ik vind hem top zo met die band :+1:, zal maar niet zeggen wat Assie er van vind :wink:

1 like

Ik vind het ook helemaal niets, zo’n grauwe kleur. Ik zou 'm eerder op NATO zetten waar iets van de wijzerplaat kleuren in terug komen.

En dan een foto in “Assie” kwaliteit, dat verdient dit originele en leuke horloge wel.

2 likes

haha Folkert, Assie glundert helemaal. Krijg ik te horen “zie je wel dat ik een betere smaak heb dan jou” :rofl:

2 likes

Dat is helemaal waar! Die ingebouwde wekker werkt heel erg goed, maar gelukkig slaapt ze nu ‘s nachts al redelijk door. Ik mag niet klagen. :grin:

Bedankt voor de felicitaties!

Bedankt voor de felicitaties allen! Haar vader zei al dat ik haar ga verpesten met mijn ‘horlogefetisj’, dus uiteraard heeft ze al een horloge omdat ik het niet kon laten :joy: Het is dan wel geen Rus, dus het hoort niet helemaal in het topic.

16 likes

De liefhebberij wordt zeker doorgegeven! :innocent:

3 likes

Nogmaals van harte gefeliciteerd, nieuwe fase in je leven is om te koesteren. Heel veel geluk toegewenst.

Afgelopen dagen loop ik met mijn zelfgebouwde werkpaardtje.
Nog steeds content mee.

16 likes

Mooi setje Piet. Waar heb deze kunnen scoren?

1 like

Het horloge zelf op Chrono24 en de band had ik al.

De verkoper op Chrono is Moscow Classics. Vriendelijk en netjes en was bezorgd dat het horloge nog niet geleverd was en daarna netjes opgelost met de vervoerder.

2 likes

Aha, die zit toch in Polen?
Hoop dat je een goede deal hebt kunnen maken. Forse prijzen voor Boctok horloges. Al op de timegrapher gehad? Ben benieuwd hoe ze lopen.

2 likes