Ja, klopt. Ik vond de prijs eerlijk gezegd wel meevallen. Goedkoper dan poljot24
Lekker rustgevend uiterlijk en toch een echte duiker. Ik word steeds meer fan van de gladde bezel.
Fijne Vostok Vrijdag!
Beetje beroerde foto maar het is even niet anders. Horloge gaat voorlopig naar de rechter pols maar met links kan ik nog geen foto maken.
Rustig hier behalve 2 vroege vogels!
Vandaag nog steeds mijn trouwe paard. Hij loopt namelijk zo perfect op tijd en draagt lekker.
De automaat is ook prima. Kan hem een paar uur per 24uur dragen en dan loopt hij nog betrouwbaar door. Ik ken ze anders!
En dan te bedenken dat ik hem eigenlijk kocht om de bijzondere bezel en achterdeksel die ik wilde gebruiken op mijn oude orginele desert shield. Waarvan de allereersten, serie van 10.000, ook deze bezel en deksel hadden. Zie onderstaande foto’s van internet.
En mijn paard van achterzijde.
Dit kwam dus ook voor. Uiteindelijk alles zo gelaten en blij met beide horloges.
Piet plaatst ook net. Slap handje Piet. Beterschap man!
Fijne Vostok mensen!
Ik moest hem zo houden anders kletterde het horloge op de grond
Het was niet de planning maar ik zit van halverwege mijn bovenarm tot mijn pols in het gips.
Hele mooie Boctok vrijdag iedereen.
Vandaag speciale Boctok civiele uitvoering met mooie paarse Genève strips op de wijzerplaat.
Dit is echt een hele mooie Dirk!
In het Antwerpse een heerlijke, toch wel zonnige ochtend na een muzikale avond met (schoon-)kinderen en mijn lief
Iedereen een mooie Vostok-vrijdag!
Iets met K3?
Jeugdsentiment … zowel voor de kinderen als voor ons
Dan prijs je jezelf toch gelukkig met 2 jongens die er ook toen al nix van moesten hebben.
Die zullen echter niet nog een keer bijeen komen nu Edward Reekers net overleden is en de drummer ook al een tijdje niet meer meedoet.