Ik denk bij Kayak gelijk aan Cindy Oudshoorn
Ik bij K3 aan Karen. Daar wilde ik vroeger wel eens Heya Mama mee…
Voor wie het niet snapt, zoek de songtekst maar eens op. Die is niet specifiek voor kleine meisjes geschreven
Zie ook vrijdag plaatjesdag Piet.
Nee Piet dat is te gemakkelijk, we willen gewoon jou dat horen zingen op het hf
Dan zullen er heel wat schermen van telefoons/tablets/laptops/PC’s sneuvelen. Daarbij ben ik zo groggy van de Oxycodon dat ik de tekst niet eens kan onthouden…
Dat zal nogal meevallen als je Oxycodon foutloos kunt typen
Autocorrectie.
Je mag het ook van papier slow rappen hoor Piet, we zijn niet zo moeilijk hier op het hf .
O ja, en kappen met Oxcycodon. Je wilt niet weten wat ze mij allemaal in mijn mik stopte iedere dag. Ben ik echt grotendeels met gekapt, helpt op een gegeven manier niet meer en je raakt er aan verslaafd!
Ik heb er nog maar vier. Daarna alleen paracetamol en ibuprofen.
On-topic: gewisseld naar een andere Vostok, dat rubber was net te strak voor mijn rechter pols. Nu lekker comfy, extra lange lederen nato.
De datum en de dag lukt wel. Bij raketa de kroon naar buiten trekken voor de datum instelling is altijd spannend. Maar het goed begrijpen/instellen van het perpetual gedeelte is me nooit gelukt
Däar is hij weer! De esaulskie! Van de bereden troepen.
Ook knap met 1 arm!
Ok gaat weer goed Bill!
Laat die paarden maar galopperen!
Had ik al eens verteld over die kozakken show, die ik als kind…
Hoi Bill, kijkend naar je dag/datum zie ik dat het niet midden in het venster staat, komt dat doordat de schijf er net niet goed inzit of door de tand des tijds? Wel mooi die Raketta, zeker die kleur rood
Tis wel een Rus, geen Rolex. Ik pak zo de ductape, tiewraps en wd40 wel.
Is toch een Russische Rolex Bill
Nou laten we het dan maar niet over mijn Russische mercedes hebben. Mijn lada 1200s uit 1983